Merhaba De Katıl Muhabbete

Discussion in 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' started by KARANLIK, Nov 14, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Öğrenci derken aklıma gelmedi biran dediğin inecek :) Mail ile kayıt giriş istersen yaparsın ücretsiz o.
     
  2. Tmm onu boşver projeye dön :D:p
     
  3. Daha başlangıçta olduğun için hiç bir şey anlamayacan böyle olacan :eek:

    :D:D
     
  4. Öyle olabilir zor gelmezse o ifade değişcek
    :eek:-->;)
     
  5. Kod işi kolay değil başlangıçta hiç bir şey anlaşılmıyor.
     
  6. O zaman başlangıcın başlangıcını hazırla :D
     
  7. Bunu hazırlayımda sana kolayından gösterecem sonra :D
     
  8. Hazırlarken eski bilgilerinide hatırlarsın :)
     
  9. Evet tekrar gibi oluyor :)
     
  10. Öğreneyimde yazılımın temellerini atayım :)
     
  11. İşin yoksa toolbox kısmındaki araçların türkçesini araştır lazım olur :) Button = buton TextBox = Yazı kutusu pek türkçelerini bilmem direk kullanıyom :D
     
  12. SOON™

    SOON™ User

    farkettim hep tek konfi idin:) bu hulkun bu yaşta oldugunuda bılmıyodum:eek: yaşlımış:D
    tek deil 2 kişiyide alıyoduk baktılar olmuyo tabi 5-6 kişi gelıyolar:p
     
    ÐΛЯKη£S likes this.
  13. Applestoreda visual studio varmış :D
    Ordanda yararlanabilirim :)
     
  14. Tel işlerini anlamam bende çakma iphone var oda sabah alarm olarak işe yarıyor :D
     
  15. Çakma dediğini göre eski sürümü olsa gerek :D
     
  16. ip3 :D Neyse proje hazır yollayım ama incelemden önce bi çalıştır :) Oyundaki ana sayfadan mail atıyım forumda yasak biliyon.
     
  17. Kişisel konunda damı yasak?
     
  18. Bilmem hemen bakarsan benim konuya atıyım indirince silerim linki.
     
  19. Link varsa boşver şuan teldeyim
     
  20. Projeyi başka atmanın yolu yok :D En iyisi mail atıyım pcye geçersen bakarsın :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.