Merhaba De Katıl Muhabbete

Discussion in 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' started by KARANLIK, Nov 14, 2014.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tmm :) Pc var zaten ama ondan giriş yapmadım :D
     
  2. Yolladım. Giriş butonuna tıklayabilecen mi görecez :D;)
     
  3. Ne yaptın merak ettim şuan :D Virüs yarattıysan :D
     
  4. Virüs yokta 360 total kullanıyorsan tertemiz dosyayı virüs olarak algılıyor nedense.
     
  5. :/ Notebook terk şuan.
     
  6. 1.6 ghz yetmez tabi :D ama visual sanırım çok disk kullanıyor o yüzden pc zorlanıyor.
     
  7. Bu notebooka visual yükleyince gri ekran çıkıyor. Şimdi geri yükleyecem.
     
  8. Selamun aleyküm

    Boş vaktim olunca kendimi baya bi geliştirmeyi düşünüyorum (java , sql...)

    Ayrıca cmd ve ingilizcede ki hatırlayamadığım şeyleri tamamlaya çalışacağım.

    Yani çalış çalış ölene kadar çalış...
     
  9. Tamam. Yarın değişken tanımlamayı öğrenirsin. Benden öğretmen olmaz :D
    Aleykum selam.
     
  10. Darion26

    Darion26 User

    Aleykum selam. Attığım mesajı okurmusun ?
     
  11. Şimdiden anlamadım :D
     
  12. Merhabalar forum , herkese iyi geceler. :) :D

    Merak etmeyin siz kendinize dikkat edin yeter. :)
     
  13. Okudum ona da mesaj attım.

    Aga bir şeyler öğrenmek için vs olayını benle yapın aranızda değil.

    Aranızda dostluk adına vs atın.
     
  14. Sizede iyi geceler adminim.
     
  15. Teşekkür ederim sizlere de iyi geceler. :)
     
  16. Darion26

    Darion26 User

    Zaten benim amacım farklı birşey olsa eyvallah ama öyle bir amacım yok.
    Aslında benim kestiğim adamlardan söz oraya gelmiş kadar oldu.
     
  17. Kendimi nedense bir an sith lordu darth vader gibi hissettim :)

    Zamanla el alışkanlığı oturur.
     
    Darion26 likes this.
  18. Çıkma vakti herkese hayırlı geceler.
     
  19. Darion26

    Darion26 User

    İyi geceler sanada :)
     
  20. İyi geceler :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.