Geri bildirim Artemis'i Bul Ödülü Kap!

Discussion in 'Kumanda Merkezi Arşivi' started by -ThyPhon-, Aug 16, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yeni hesap mı?
     
  2. sindbadmoscow.

    sindbadmoscow. Community Team Team Darkorbit

    evet ama biraz önce sanki birisi yanımdan geçti gitti :D
     
  3. Çok zor.
     
  4. Verin ödülümü hadi yaa :D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Bütün yeni başlayanları çeker çeker atarım ha :D
     
  5. sindbadmoscow.

    sindbadmoscow. Community Team Team Darkorbit

    ahahah az önce yanımdan geçip giden sendin :D küçük velet ile yan yana duruyordum ben :D şansını kaçırmışsın
     
  6. Buldum sizi :D
     
  7. sindbadmoscow.

    sindbadmoscow. Community Team Team Darkorbit

    e hani profil linki :D hani :D ilk atan kazanacak
     
  8. Ama gemiyi direk söyledin.
     
  9. sindbadmoscow.

    sindbadmoscow. Community Team Team Darkorbit

    ama ismimi vermedim
     
  10. [​IMG]
    Busunuz bence :D
     
  11. sindbadmoscow.

    sindbadmoscow. Community Team Team Darkorbit

    hahahah tamamdır bulundum :D hemen ticket at lütfen bana yükseltsinler :)
    Bu forum linkini de göndermeyi unutma

    KAZANAN SENSİN
     
  12. Gemiyi söyledikten sonra bende bulurum :D
     
  13. Yey :D Ama support min 140 karakter istiyor ne yazcam o kadar :(
     
    Last edited: Aug 17, 2016
    Rehber likes this.
  14. sindbadmoscow.

    sindbadmoscow. Community Team Team Darkorbit

    tamam bu açık düello sana yarın bul beni o zaman bulabiliyorsan :)
     
    Rehber likes this.
  15. Kaçta oyuna gireceksin?
     
  16. sindbadmoscow.

    sindbadmoscow. Community Team Team Darkorbit

  17. Hadi artık bi daha ki sefere :D

    [​IMG]
     
  18. sindbadmoscow.

    sindbadmoscow. Community Team Team Darkorbit

    ahaha söylemem :D hadi şimdi gittim kalın sağlıcakla ;) sabah bu possttan duyururum online saatimi
     
  19. Yolladım ticketi :) Artemis. adminin dikkatine diye yazmıştım :D
     
    Last edited: Aug 17, 2016
Thread Status:
Not open for further replies.