Merhaba De Katıl Muhabbete

Discussion in 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' started by •Kıyamet•, Jan 8, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.

  1. Mühendis gemisi sonuçta çok yoruluyoruz bu gemiyle :D
     
  2. VALEYARD

    VALEYARD Guest

    Küçükken sanayide de çok çalışmıştır :D
     
    JUPlTER likes this.
  3. Valeyard supporta pazar günü mesaj attım bu dodge viperın bannı açılması için ama hala ses yok :/

    Sistemden dolayı fazla ceza alıyorum.
     
  4. Bu gece TR6'daki chat banım bitiyor sevinçliyim :D
     
  5. VALEYARD

    VALEYARD Guest

    Aynı ticket numarası ile tekrar yazın. Banı support kaldırabilir yanlızca.
     

  6. Yok kilit vurdular.

    pazar günü bakacaz dediler ses yok.
     
  7. VALEYARD

    VALEYARD Guest

    Yeni bir ticket açıp mesaj atın. Mesajda eski ticketinizide ekleyin.
     

  8. Onuda yaptım 2 gün geçti :/
     
  9. Merhabalar forum , herkese iyi geceler. :) :D
     
  10. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Günaydın arkadaşlar ,mutlu sabahlar :)
     
  11. Günaydın jüpiter :) Sizin discord hesabınız var mı?
     
  12. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Günaydın ,Görevli olarak yok aslında istiyorum arada girip bakıyorum çünkü :)
     
  13. GREED

    GREED User

    Normalde direk uğrayacaktım ama uğrayamadım. Bi selam verip çıkayım bari :)
    Selam
    Bay Bay
     
    JUPlTER likes this.
  14. Merhaba forum , iyi geceler. :D :)
     
  15. Oralara girersek çıkamayız :D Yo-Kai Watch, Yugioh, Bakugan, Beyblade, Yowamushi Pedal, Doraemon...

    Oralara hiç girmeyelim :D

    Bu sefer herkese iyi geceler dilemediniz. Bu kadar mı yalnızız :(
     
  16. Forum çok sakin olunca kimse yok diye öyle yazdım sanırım. :D :)
     
  17. :(

    Acaba şu bulunan 7 gezegenden birine mi yerleşsek forumcak, belki birbirimizi daha sık görürüz :D
     
  18. En son bulunan gezegene gidelim daha iyi :D :)
     
  19. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Günaydın arkadaşlar :)Hayırlı cumalar, güzel bir gün:)
     
    GREED likes this.
  20. GREED

    GREED User

    Selam!
     
    JUPlTER likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.