Merhaba De Katıl Muhabbete

Discussion in 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' started by •Kıyamet•, Jan 8, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Aleyküm selam :) Hoş geldiniz,tahmin edeyim yine beden dersi :)
     
    GREED likes this.
  2. Sa okulda okuma satinde forumda takilmak zevkli .d
     
  3. GREED

    GREED User

    Evet doğru bildiniz :) hoş bulduk. Hemen muhabbete girelim isterseniz :) Konum bol haberiniz olsun :)
     
    JUPlTER likes this.
  4. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Aleyküm selam sizde hoş geldiniz :) okuldan mı sizde :)
    :D Evet ne konular var hemen alalım o zaman havadisleri :)
     
    yılmazbey749749 and GREED like this.
  5. GREED

    GREED User

    Bizm burda da çiğbörek çok meşhur. Sizin orada hangi yemek meşhur? Nasıl muhabbet konusu?:D
     
  6. Okuldan :) :):):D:)
     
  7. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    :D bu işte yine bir kurnazlık seziyorum :) Yeşilin her türlüsünü severiz meşhurdur :)

    Okullarda teknolojik oldu :) Arada derste yapmak lazım :)Yoksa öğretmeniniz de elinde telefon olup sürekli internette olanlardan mı :)
     
    GREED likes this.
  8. GREED

    GREED User

    Yani anladığım kadarıyla ya anteplisiniz ya da karadeniz bölgesinden. Yaklaştım mı bari? :)
     
    JUPlTER likes this.
  9. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Ülkemizde her tür sebze meyve bolca yetişiyor ve biz aslında baya bir şanslıyız :)Diğer ülkelere göre daha sağlıklı beslene biliyoruz değil mi :)Bu arada çiğ börek olsa da yesek :)
     
    GREED likes this.
  10. GREED

    GREED User

    Buyrun eskişehire gelin, hatta biletinizi ben alayım nerde oturuyorsunuz?
     
    JUPlTER likes this.
  11. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    :D Sabah sabah güldürdünüzya çok yaşayın iyi mi :) Siz açık bilet alınız ben hallederim :)Gerçekten karnımda acıktı çayla çiğ börek iyi giderdi :) Neyse bizde olanlarla idare edelim :)
     
    GREED likes this.
  12. GREED

    GREED User

    -_- Giderek yaklaşıyorum haberiniz olsun. Greed san istediğini elde eder diyerekten biraz role gireyim :p Aslında oyunu biraz da role girerek oynamak daha zevkli oluyor :)
     
    JUPlTER likes this.
  13. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Sizden iyi dedektif olur düşünmelisiniz :) Şimdi öğlen molasında çiğ börek mi yiyeceksiniz yani :)
     
    GREED likes this.
  14. GREED

    GREED User

    Hayır nerden bulayım çiböreği. Onu sadece sizin eskişehirde yaşayıp yaşamadığınızı test etmek için kullandım :) Ama anlaşılan siz jupiterde falan yaşıyorsunuz aklıma başka bir şey gelmiyor :/ ya da antep ve karadeniz
     
    JUPlTER likes this.
  15. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Burada jüpiter de ,pc den kalkınca kendi dünyama dönüyorum :)Yer yurt önemli mi yada kim olduğumuz ,karşılıklı alınan bir elektrik vardır ,yazı ile de olsa hisseder insan :) önemli olan bence pozitif mi negatif mi :)
     
    GREED likes this.
  16. GREED

    GREED User

    İsim verseniz de elektrik artsa?
    Mesela sizle ben yeni tanışıyorum diyelim nasıl olacak;
    Ben: Merhaba ben Mert tanıştığımıza memnun oldum
    Siz: Adminlere ösel bilgi sormak yasaktır 3 yıl ban
     
    JUPlTER likes this.
  17. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    :D Artarsa yüksek gerilim olur :) Şimdi burada niklerimizle varız siz amelejack ben jupiter mod :)kurallar gereği böylesi daha iyi oluyor :)
     
    GREED likes this.
  18. GREED

    GREED User

    Hocam o zaman bir şans daha verin de nick değiştirem bu nee ben amelejack olmak istmeiyom daha fazla :( :(
     
    JUPlTER likes this.
  19. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Ben ayarlayamam onu ama supporta yazın istediğiniz nikide belirtin yardımcı onlar olabiliyor.Yani nikte argo v.b oldumu yardımcı olurlar ama keyfi nik değişmezler.
     
    GREED likes this.
  20. GREED

    GREED User

    Hocam amele argoya giriyor mu?
     
    JUPlTER likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.