Merhaba De Katıl Muhabbete

Discussion in 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' started by •Kıyamet•, Jan 8, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Günaydın jüpiter size bol x2li günler :D
     
    JUPlTER likes this.
  2. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Günaydın, Hoş geldiniz sizede bol x2 li bol uridiumlu bir gün dilerim :) Bu arada henüz kapı yapamadım :)O kadar şikayet ediyorlar ki forumda, indirim % 10 olarak gelmiş:)Pek karlı değil gibi ancak bir kaç kapı denemek lazım illaki:)
     
  3. Ben yine kapı yapmıcam :D
     
  4. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Neden :) İşiniz mi çok bugün:)
     
  5. Kapıya karşıyım :p
     
  6. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Sizde her şeye karşısınız ama bugları bulmayı seviyorsunuz :rolleyes:

    Bu arada,diğer konuda sormuşsunuz, gemileri kısa süre görme imkanımız oldu sınırlı sayıda müsade edilmiş demek onlardan bir kaçı da biziz,dün burada arkadaşlara tarif etmiştim malesef giremediler.Tahminim ileride herkese genel bir test açılır.
    Yanılmıyorsam mimesisi soran hep sizdiniz güzel ancak bir hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz :)
     
  7. Neden? Bir değişiklik mi oldu?
     
  8. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Halogram özelliğini göremedim ,açıkcası bu beni de üzdü çünkü o geminin esas özelliği o idi .
     
  9. :(:( O en güzel özelliği idi. O gemiyide almıcam o zaman eski takılırım bende
     
  10. Darion26

    Darion26 User

    Selam forum. :)
    Modum Hammerclawı hiç kullandınız mı ? :rolleyes:
     
  11. Hammerclaw galiba solace gibi nano hull özelliği var. Yani aegis değil yanlış benzetme :D
     
    JUPlTER likes this.
  12. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Yok bence hammerclaw olan kaçmaz ,zaten önce çok zor elde edilebilinecekmiş ya ,öncelik o olmalı bence:)
    Aleyküm selam hoş geldiniz evet deneme imkanımız oldu :)

    Doğru benzetme solace değil tam aegis becerileri :rolleyes:
     
  13. Modum resim atın görmek lazım.
    Hammerclaw almıcam :) Ekstra özelliksiz gemi kullanamıyorum nedense :D
     
  14. Darion26

    Darion26 User

    Hoşbulduk modum. :) Hammerclaw yeteneklerini biraz aegis üzerinden örnekleyebilirmisiniz, Örneğin grup için mi yoksa sadece kendi için mi yetenek kullanıyor ?
    Bilgi sızdırır gibi olursa söylemeyebilirsiniz. :/
     
  15. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    İyi de hammerclaw olanda ekstra özellik var zaten :)Bu 3 gemide de özellik var. Resim atmış zaten Kıyamet Modumuz :)Aynısı işte:)

    Sızması mı kaldı :)Maşallah oyuncular bizden önce darkorbit yeniliklerinde her şeyi paylaşıyor :) 3 aegis becerisi de var.Darbe kalkan şamandıra.:)
     
    Darion26 likes this.
  16. GREED

    GREED User

  17. Siz benim bahsettiğim ekstra özelliği anlamadınız :D
    %5 ekstra hasar %10 kalkan gibi :D
     
  18. Darion26

    Darion26 User

    Selam.
    Sağolun modum. :)
     
    JUPlTER likes this.
  19. GREED

    GREED User

    Oyuna gel de az kasayım seni !
     
  20. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Aleyküm selam hoş geldiniz :)
    Aradıklarınız zaten fazlası ile bu gemilerde var :)
    Rica ederim ancak henüz yazılıp çizilenler üzerine değişim olabilir yani hiçbir şey kesin değil.:)
     
    GREED likes this.
Thread Status:
Not open for further replies.