Merhaba De Katıl Muhabbete

Discussion in 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' started by •Kıyamet•, Jan 8, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thecruciall

    Thecruciall Guest

    hoş buldum teşekkür ederim :)
     
  2. _DODGE_

    _DODGE_ User

    Ee ben yokken ne yaptiniz forumda neler oldu :)

    Bu arada bu hammerclaw da hiz 541 olmus carkla hata yoksa hala Aegis kullanabilirim bu guzel :)
     
  3. Thecruciall

    Thecruciall Guest

    çarkta 541 evet
     
  4. _DODGE_

    _DODGE_ User

    Oh ne güzel çok korktum varya Aegisin yerine geçecek diye neyse BP Allahtan sesimi duydu :)

    Ben tankçıyım oyunda en sevdigim rol...

    Aegisi aliyom huraa daliyom millete.
     
  5. Sampson

    Sampson User

    bu test sunucusunda girebilen varmı bağlantı kuruluyorda kaldım sabahtan beri giremiyorum
     
  6. _DODGE_

    _DODGE_ User

    Kardes cerezleri felan sil modeme reset at. Hala olmuyorsa sunucuda yogunluk vardir.

    Biraz ara verip tekrar dene :)
     
    Thecruciall likes this.
  7. oyunda hızı severim ...
    bu gemilerde hız adına birşey yok
    cyborg alırım kaıslırken o kadar.
     
    Thecruciall likes this.
  8. Sunucu şuan aşırı dolu, sunucudan bağlantınız koparsa kendi sunucunuza atıyor.
     
  9. _DODGE_

    _DODGE_ User

    Gerisi umurumda degil hammerclaw bekldigim gibi cikmadi yuzun guluyor Aegisle devam :)
     
  10. Şu test açılınca nedense beni pusata bağlıyor :)
     
  11. _DODGE_

    _DODGE_ User

    Pusatla ilgili bir sey yaptiysa paketi gec yolladigi icin pusatta gorunuyordur.


    Hiz mevzusu azaldi guzel oldu hammer icin oh be...
     
  12. yeni gemiler kötü gibi
    hamerclaw isterse milyon dp bassın klan savaşlarında kesilir , (8 işilik hamerclaw grubu kesilmez ama kaçanı yakalıyamaz , kasılma gemisi )
    cyborg ( şayet %5 hasar verme ozeligi varsa venom gibi kulanılır 350k yakın hasar hiçbirşey .)
    nimesis ( kalkan sıfırlayan yetenginde guçlu yartıklardan kalkan çekmenii kolaylaştırı darbesini bıraktırır tek kişilik kasılma gemisi -- 50 birim uzaklaştırma yetenegi pek birşeye yaramaz bence hız açısından gemi kötu oldugu için pet ile kaçanın yeri bulunur )
     
  13. _DODGE_

    _DODGE_ User

    Hammer basta oldugu gibi gelse iste o zaman ayvayi yerdik.

    Allahtan o sekilde gelmedi...

    Kardes bu nedir ya ? Bir elimiz yuzumuz gulse herkes gidiyor iyi olalim diyoruz yok... İlla kotu olunca millet konusuyor oda karalamak icin ne diyeyim nasil bir zihniyetteler pek anlayamiyorum...

    Ne diyeyim simdi efendi dursakda birilerine ucu batiyor durmasakda batiyor...
     
    Last edited by moderator: Mar 14, 2017
  14. Thecruciall

    Thecruciall Guest

    Merhaba,

    Mesajlarınız birleştirilmiştir.

    iyi forumlar.
     
  15. _DODGE_

    _DODGE_ User

    Saolun...

    Lakin bu durum benim canımı sıkıyor bazı arkadaslar sırf olay cikmasi icin dort gozle bekliyor ne diyeyim...


    Hoş geldin hoş...
     
    Thecruciall likes this.
  16. Thecruciall

    Thecruciall Guest

    Teşekkür ederim sizlere de kolay gelsin lütfen tartışma ortamı yaratmadan sohbetimizi yapalım.
     
  17. _DODGE_

    _DODGE_ User

    Sen nerden biliyon bu arkadasla mevzulu oldugumuzu :D
     
  18. VALEYARD

    VALEYARD Guest

    Selamlar forum, iyi akşamlar.:)
     
  19. Thecruciall

    Thecruciall Guest

    Merhaba Lütfen alt alta yazmamaya özen gösteriniz iyi bol sohbetli forumlar dilerim.
     
    _DODGE_ likes this.
  20. _DODGE_

    _DODGE_ User

    İyi akşamlar valeyardda gelmenizi pekde iyi göremedim olaya el koymak icin geldiniz sanirim.
     
Thread Status:
Not open for further replies.