Merhaba De Katıl Muhabbete

Discussion in 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' started by •Kıyamet•, Jan 8, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Biyoloji güzeldir bence severek dinleyin :)Müzik zaten seviyorsunuz :)Okulu eziyet gibi görürseniz zulüm olur size,daha çok gün var tatile mecburen keyif almaya çalışınız:)
     
    GREED likes this.
  2. GREED

    GREED User

    yani Banned :D
     
    Last edited by moderator: Mar 16, 2017
  3. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Bence düzeltip farklı bir cümle kursanız iyi olacak,demem şu ki zorluklar her zaman var ama amaçlarımıza ulaşmak için gerekli ise bunu eziyet gibi görmeyip keyif alacak noktalar bulmalıyız.
     
    GREED likes this.
  4. GREED

    GREED User

    Tam aynı söze çıkıyor :) Neyse beni takip etmeye başladınız da bu mesajdan sonra olması korkutuyor.Umarım dayak yemem :D
     
  5. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Rica ederim,bizim görevimiz kimseyi kırmak yada ceza vermek değil,amaç bu değil:)
     
    GREED likes this.
  6. GREED

    GREED User

    Eee ne diyorduk. Ağzınızdan laf almak için harika bir planım var 1 haftadır üzerinde çalışıyordum :) Sizi bir ara en son ne zamana beklerim :)
     
    JUPlTER likes this.
  7. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    :D Taktikler bitmeyecek gibi görünüyor :) Bu arada arkadaşlarınıza da selam olsun benden :)
     
    GREED likes this.
  8. GREED

    GREED User

    Aleyküm selam diyor. Ve size bir sorusu var ; Büyük adminlerden bir kaç tane saysana? Bunu bana sordu ben de size sorayım :) Almanya ile direk ilişkisi olan kimler var :)
     
  9. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Almanya ile bağlantıda olan Artemis Adminimiz var :)
     
    GREED likes this.
  10. GREED

    GREED User

    Pekala :) haydi muhabbet kurak :)
     
  11. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Testteki Gemilerden hangisini beğendiniz ve almayı düşünürsünüz diye sorayım o halde:)
     
    GREED likes this.
  12. GREED

    GREED User

    Cyborg ve hammerclaw ı beğendim öncelik cyborg olmak üzere almayı deneyeceğim.Nimesisi nasıl oynayacağımı anlamadım açıkçası
     
    JUPlTER likes this.
  13. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Bende mimesisi halogram özelliği için isterdim ama onu sanırım kaldırmışlar:)Hammer ile denemede hızı düşürüldüğü için kolay yakalanıp kesilebildiğini gördüm,tp/şp gibi özellikleri olmaması da kapıda ne derece işimize yarayabilir düşüncesi oluşturdu.Cyborg bence bu durumda savaş gemisi olarak en iyisi gibi duruyor.
     
    GREED likes this.
  14. GREED

    GREED User

    Nimesisin hologramı şekil değiştirdiği şey mi?

    Ben yavaştan kaçtım kolay gelsin size :)
     
    Last edited by moderator: Mar 16, 2017
  15. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Evet karşısındakinin şekline giriyordu ilk reklamında,belki geleceği zaman düzenlenir bakalım:)
    Güle güle ,iyi dersler, görüşmek üzere :)
     
    GREED likes this.
  16. Jupiter kusura bakmayinda o gittigi gun ben burada susacam bu kadar basit. Umurumda degil af edersiniz bende bazi durumlardan rahatsiz oluyorum dile getirsemde bazen care bulunmuyor ???
     
  17. GREED

    GREED User

    Geri geldim :) Nimesisin hologramlı halini hiç kullandınız mı hocam ?
     
    JUPlTER likes this.
  18. EKİM

    EKİM User

  19. GREED

    GREED User

    Selam :)
     
    EKİM likes this.
  20. Thecruciall

    Thecruciall Guest

    Merhaba :) kimler neler yapıyor ?
     
Thread Status:
Not open for further replies.