Geri bildirim Galaksi Yolculuğu - Geri Bildirim

Konusu 'Tartışma / Görüşler' forumundadır ve Erlik tarafından 25 Eylül 2025 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
  1. Att05

    Att05 User

    zeta kapısı yaptık saymıyor dse kapısında yaratıklara hasar ver görevi var saymıyor 12 anahtar kaybımız var naasıl oalcak bu iş vip vermemek için mi bu tür bug lar yaratılıyor
     
    ***AS**PER**AS*** bunu beğendi.
  2. CAREMELA_

    CAREMELA_ User

    selam ya valla bıtkınlık geldi artık x-1 atlıyoruz galaksi görevlerini yapmak için görevler açılmıyor birleştir çalışmıyor. Ya yeni etkinlikte değil baya dır yapılarn bir etkinlik valla lf5 mortifer geliştirmesi olmasa elimi sürmeyeceğim sizin yüzünüzden sinir hasası olacağım eykinlik yaparken harita harita dolaşmaktan.İnsan bir şeyi 1 kere yapamaz hadi bilemedin 2 olsun ya siz her galaksi yolculuğunda böyle yani başka şeyler geliyor aklımıza.. Formda çözüm bulamazsınız yazacaksınız biz de biliyoruz formda çözüm bulamadığımızı ama artık gerçekten yoruluyoruz ve gerçekten bu oyunu oynayan az sayıda kişiler oalrak bırakma sınırına geliyoruz sadece bilmenizi istedik
     
    ***AS**PER**AS*** bunu beğendi.
  3. pet lazeri yerine plus gemi yada plus gemi tasarımı verilebilir
     
  4. bir görevi yaptıktan sonra görevler kendi kendine değişip buglanıyor ve yeni gelen görevler saymıyor
     

  5. Darkorbit’e hoş geldiniz.

    Ben bu olayı bu etkinlik boyunca her gün yaşadım. Her gün abg’den biri ödüldür ile başlıyor, kapıyı bitirdiğim an delta kappaya dönüyor ve ödül kaçıyor. Bir sefer dahi olsun foruma yazmak aklıma gelmedi. Oyuna dair umudunuz şaşırtıcı.

    Neden her şeye rağmen devam ettim? Bu oyundan herhangi bir beklentim yok. Nostaljiyi, 2008-2012 arasını yad ediyorum.
     
  6. PasaOrkun

    PasaOrkun User

    valla her etkinlikte problem bıktırdınız artık bu sorun devam edeckse 1 günmüzü yiyemezsinz bu sorun sürdüğü sürece ek gün koymanız gerekiyor zaten doğru düzgün bir etkinlik var onunda içine ediyorlar hepmi sorun olur kardelim bu kdar insanın parasını yiyormu bunlar sürkli oyun hatası verirmi bir oyun...
     
  7. açıkçası bu etkinliğin sevdiğim yanı oyunun p2w olmadığını göstermesi her ay geliyor ve aylık vıp veriyor bu güzel bir düşünce aslında ancak bu etkinlik ve oyunun geneli açısından oluşan hataların bugların ardı arkası kesilmiyor zaten diğer etkinlikler artık bir standarta bağladı hangi yıl hangi ay hangi etkinliğin geleceği belli artık gerçekten sorun çözmeye mi odaklansanız? düzeltmenizi istediğimiz tek şey oyun hataları yok spam masegeler yok rsb takılmaları yok laglar yok bu etkinlikte olduğu gibi sorunlar bunları çözün ya sizden çok bir şey isteyen yok