Prolaser sonrası

Discussion in 'Yeni Başlayanlar' started by Losthaven_, Nov 18, 2024.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. Losthaven_

    Losthaven_ User

    Gemi, diroit ve petimdeki prolaserleri bitirdim. Şimdiki hedefim plus gemisi almak. Solace plus için diametrion biriktiriyorum. Sonraki haftada zetadan anahtar kasıp zeus ve apis diroitlerimi de alacağım ganimetlerden. Forumlarda öneri olarak diroitleri spartan yap diyorlar. Merak ettiğim ve öneri olarak almak istediğim cevap, Spartanları, roketatarı ve lazerlerini tamamlamış bir gemi oyun içerisinde sonrasında neler yapıyor ?
     
  2. _evissaM_

    _evissaM_ User

    Kapi :D
    mind, invoke, kapi... baskada bir sey yok :D
    arada etkinlik kovalarsin, duzgun guzel bir klanin varsa eger savaslara katilirsin, onun haricinde yok bir sey :D
     
  3. Hedef kalmayınca emekli oluyorsun, 2-3 yıl sonra " yahu bi darkorbit vardı" diyip baştan alıyorsun...