100 yıl chat banı

Konusu 'Genel Konular' forumundadır ve PolatStrz tarafından 4 Temmuz 2020 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. PolatStrz

    PolatStrz User

    Haksız yere ban atıyorsunuz 2111 yılı nedir?
    Tr3 globalinde geçen adres istedik diye ban attığınızı dile getirdim bir de bir arkadaş ts ver deyince insta istedim oradan konuşalım dedim 100 yıl ban attınız. Support'a gerekli şikayeti gönderdim zaten de buraya da yazıyorum ki görülsün bu saçmalık diye. Günlerdir globalde saatlerce ana bacı Allah söven kişileri ben bugün yine aynı nicklerle söverlerken görüyorum. Ne yani onlar max 1 gün ban yiyorlar da ben insta istedim diye 100 yıl ban mı yiyorum? Cidden oyunu bırakacağız artık, low bugları ayrı dert, karantina 50 kişi girmesi ayrı dert, cubi botları 2-7 botları ayrı dert, birleştir bugları ayrı dert. Bıktık artık bıktık sayın modum anlıyor musunuz? Ben bu oyuna ilk 2008'de başladım. O zaman daha plasenta olan arkadaşlar vardır şu an bu oyunu oynayan. Bu oyuna sayısız emek ve para yatırdık yeri geldi. Karşılığını 100 yıllık sınırsız banlarla,buglarla ve botlarla veriyorsanız ve supporttan gelecek ban itiraz cevabım da olumsuz çıkarsa DarkOrbit benim için burada bugün bitmiştir bu kadar açık ve net.
    Sistem: Sohbetten banlandın. Tekrar 1.08.2111 saat 17:20 zamanında giriş yapabilirsin.
     
    OLD_Darko-92BİT bunu beğendi.
  2. Bende senin gibi çok eski oyuncuyum.. Darkorbitin ilk zamanlarıda başlamıştım ve uzun bi aradan sonra geri döndüm. Eskiden oyun chatinde çok büyük olaylar olmadığı sürece, chatteki yetkili arkadaslar cm ca vesaire evvela insanları uyarırdı.
    Bu yaptığın yanlış lütfen tekrarlamayınız, sizi uyarıyorum diye..
    Artık oyun chatinde cok vakit geçirmiyorum bu bann konularından dolayı.
    Şimdilerde gördüğüm üzere, caps lock tuşum açık kaldığı için tek bir cümlemde bannlandığımı gördüm.
    Daha kusura bakmayın caps açık kalmış yazmaya bile vakit bulamamıştım.
    Eskiden yetkili arkadaslar bu bann ikaz konularında, bizleri uyarıyordu ardından devam ediliyorsa bann işlemini gerçekleştiriyordu. Bu insiyatifmidir yoksa hoşgörü mü bilemiyciğim. Fakat yetkili arkadaşların biraz dha ılımlı olmalarını bekliyorum.
    Nihayetibde bu oyunun oyuncu kitlesinin %65-70 i olgun insanlardan oluşuyor, belkide daha fazlası.
    Ve chatte büyük klanların, yazışmalı kavgalarında kelime ve cümlelerini sansürleyerek birbirine sürekli küfür hakaret aşağılama değersizleştirme gibilerinden muamelelerine saatlerce tanık oluyoruz. Ve bann almadıklarını görüyoruz, bana çok tuhaf geliyor bu konular artık..


    Umarım bannın kaldırılır, uzun lafın kısası 100 yıl azıcık çok gibi duruyor.. Tabi yetkililer daha iyi bilir.
     
    PolatStrz bunu beğendi.
  3. PolatStrz

    PolatStrz User

    Eyvallah kanka da 100 yıl azıcık çok lafın inşallah ironidir. :D 100 yıl ban kalkmazsa girmem bir daha oyuna zaten. Yazdığım şey herif bana ts ver dedi ben de yok insta ver ben geçen adres istedim diye ban yedim yazdım. Noldu sesin çıkmıyor mors oldun yazdım. Boyundan büyük laflar etmicen yazdım. Aynen bu 4 cümleyi yazdım. 2111 yılına kadar ban ne şimdi dalga mı geçiyorsunuz benimle? :D
     
    OLD_Darko-92BİT bunu beğendi.
  4. Sahiden 100 yıl cok ya, ben caps tuşunun açık kalmasından söz ediyoken ikili tartısmalara asla girmiyorum :D biliyorum başıma ne gelceğini ne gerek var :D
     
  5. PolatStrz

    PolatStrz User

    Dedim ya adamlar günlerdir tüm gün hem de ana bacı hatta Allah sövüyorlar ve herif aynı nickle bugün gene tr3 globalinde yardırmaya devam ediyor. İnsta istemenin ban ile alakası bile olamaz bu konuların yanında bırak 100 yılı felan. Zaten 100-200 yıl gibi rakamlar ban olur mu kardeşim amaç oyuncuya oyunu mu bıraktırmak yoksa uyarıda veya bir süre cezada bulunmak mı? Soğutmak mı yoksa yapıcı mı olmak? Bir de bir süre ceza aldın sistem tarafından yazıyor. Bir süre 100 yıl mı? Oraya sınırsız yazsanıza 100 yıl karşıdaki kişiyle dalga geçmekten farksız bir şey sonuçta. :D
     
  6. .Hypnos.

    .Hypnos. Forum Moderator Team Darkorbit

    Merhaba,

    Öncelikle konu başlığınızı düzenledim. Chat banınızla alakalı supporta başvuruda bulunmuşsunuz. Bu durumu bir daha burada belirtmeniz durumu hızlandırmayacaktır. Supporttan gelecek cevabı beklemeniz gerekmektedir. Forum üstünden oyuna herhangi bir müdahalemiz bulunmamaktadır. Konuya gereken cevaplar verildiğinden kilitlenmesi uygundur.

    İyi forumlar.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş