Geri bildirim Astral Yükseliş

Konusu 'Tartışma / Görüşler' forumundadır ve kaptan34 tarafından 23 Haziran 2022 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Ben deneme amaçlı HP BO1 aldım ama herhangi bir yükselme görmedim. Hatta atlamadan önce aldım. Bende bir bug oldu o zaman :(

    Sonradan gelen edit: Yuh, seprom da etki etmiyor artık :mad:
     
    Son düzenlenen: 6 Temmuz 2022
  2. iki server de kapıya girdim. modüller çöp. bir tane kullanabileceğim modül gelmedi. ayrıca etkinlik bittikten sonra sıralama ödüllerini nasıl harcayacağız bakalım. anlaşılan boşa zaman harcadık .
     
  3. oben

    oben User

    - Hata: Astral yükseliş güncellemesindeki bazı genel arka plan sorunları – DÜZELTİLDİ
    - Hata: Astral yükseliş Etkinliği gemisi Seprom beslemesini kullanıyor – DÜZELTİLDİ
    - Hata: Astral yükseliş haritasında güçlendiricilerin zamanları düşmeye devam ediyordu. - DÜZELTİLDİ
    ellerinize sağlık etkinlikte bugün bitiyor zaten zahmet etmeseydınız çok zahmet oldu sizede ama asıl oyuncuların lehine olan açık hala sürüyor onuda seneye düzeltirsiniz artık nasıl olsa etkinlik bitene kadar oyunculardan giden gitti.
     
    Λ○T○Ξ○§ ve ALUCARD-BeRsErK bunu beğendi.
  4. faruk035

    faruk035 User

    oyuna gelen düzeltmeden sonra oyundan gelen ilk lazerler ve yaptıklarım ve oyundan gelen ilk kalkanlar ve yaptıklarım hepsi gitmişti.sadece 1 lazer sılahı vardı sıfır kalkan hadi bostan sonra tamir ol % 50 ee sıfır kalkanlanla menzili bizimkilerden uzun npcleri napacaz? bir ben vuruyorum bir o nasıl yapacaz onu söyle laf olsun diye bos npc den sonra tamir gelse nolur gelmese nolur patladım çıktım .okadar saçma yani.bu arada birde dp alma portalı çıkıyor dp çok azalınca çok az dp le yapabilirsin menzili yüksek npc gelmezse ama ne yaparsanız yapın çok değersiz çok saçma bir kapı.bu sebebden çok saçma diye girmeyenler sayesinde çok şanslı olanlar veya bununda hilesini bulanlar kapıyı bitirip sıralama bile yapmışlar.
     
  5. Bu etkinlik ile ilgili söylenecek çok olumsuz eleştiri var, orasına hiç girmeyecem. Yalnız menzili yüksek npcler için tavsiye (bundan sonrası için) zephry gemisi kullanman gerek. Momentum özelliği sayesinde hasar almadan kesebiliyorsun npcleri. Zaten sıralama için başka gemi kullanamazsın (en yüksek puanı almak için dp nin azalmaması lazımdı etkinlikte).
     
    ALUCARD-BeRsErK bunu beğendi.
  6. Zephyr ile ben de oynadım ama oyundan mı yoksa yeteneksizlikten midir nedir bilemem, uzun menzilli NPCler yine de hasar vermeye devam etti. Elbette, bir Pusata veya Diminshere verdiği kadar değil idi. Zaten etkinliğin kilit noktası tek bir olaya bağlanmış, o da "ne yap ne et darbe puanını azaltma" En azından NPClerden farklı itemler düşseydi, gene kayda değer bir etkinlik olabilir idi. Resmen çöp bir etkinlik olmuş.
     
  7. oben

    oben User

    kardeşim tamir bugunu kullananlar işi götürdü her etkinlikte olduğu gibi.. bu oyuna temiz eller operasyonu şart ben etkinliği yapmadım yapmayacağımda zaten bir getiriside yok sanırım kapı kalıcı olarak eklenmiş değişiklikler yapılırsa düzeltilirse yaparım yoksa bu haliyle asla iğneyle kuyu kazamam boşum ama okadarda değil boş vaktimi ısraf edemem.
     
    ALUCARD-BeRsErK bunu beğendi.
  8. Ben test serverinde denemeden direk normal serverde ilk kapıya girişimde diminisheri seçmiştim (%5 hasar desteği sebebiyle). Tabi kapıda ilerledikçe uzaktan çakan npcler sebebiyle fazla ilerleyemeden gümledim. 2. ve 3. kapılarda zephry i seçtim tek hasar almadan bayağı ilerleyebildim (tabi çok sabır istiyor o şekilde ama iş yerinde gece bol vaktim vardı takıldım sabaha kadar). Sonuçta ilk haftaki sıralamada 12. oldum, sıkılmasam kafaya oynardım rahatça (1. ile aramda 3k vardı sadece). Yeterli polikrom olmadığı için 2. hafta uğraşmadım.

    Ama etkinlik bu hali ile ne yeni başlayanların ne de eskilerin işine kesinlikle yaramaz, hele ki illegale göz yumulan bir ortamda.
     
  9. uçkw

    uçkw User

    etkinliğin en kötü yanı tamir olamamak
     
  10. Amiral34

    Amiral34 S-Moderator Team Darkorbit

    Geri Bildirimler İçin Teşekkürler Bir Sonraki Etkinliğe Kadar Geri Bildirim Konusu Kilitlenmiştir. ​
     
    TR|SUBUTAY bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş