Çiçekler Azaldı

Konusu 'Genel Konular' forumundadır ve karakule26 tarafından 16 Eylül 2020 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. N/A
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 16 Eylül 2020
    sütsüznuri. bunu beğendi.
  2. iş gemideyse solace / venom kafi lazer yapmak zor bu scrap ne değerliymiş onu anladık sayenizde 2-3 senelik stok yapılabilecek kadar
     
  3. Kardesim dalga mı geçiyorsun?? Darkorbit oyun ekibi bu etkinliği çıkartırken insanların bu kadar çok çiçek toplayıp bu kadar Scarp kasabilecegini bilmiyormuydu ? Eğer bi etkinlik yaptıysanız ve piyasaya yeterince test yapmadan çıkarttıysanız arkasında duracaksınız daha dün gece Katlayici cektim bugün millet çok cicek kastı kapatalim en iyisi demek kul hakkına girmekten başka bisey değil. Etkinlik ilk hâline dönmeli!!! Destekleyenler yorumu beğenirse sevinirim adminler görsün (shock)

    30 gun boyunca her hafta Katlayici çekmeyi düşünüyordum ve bunu yapacak bi çok insan vardır eminim. Darkorbit kendine yazik etti sadece ve sadece
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 16 Eylül 2020
  4. Richie

    Richie User

    dün veya daha kısa sürede katlayıcı çekenler RIP

    Ben gidip ne varsa scrap basmadım, en zoru hibrit filan çıkarmaydı gittim onları aldım 20 şer tane
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 16 Eylül 2020
    ZamanınEfendisi[TR] bunu beğendi.
  5. Amin :)
     
  6. tayrannosu parayla alanlar gibi.[​IMG] [​IMG] [​IMG]

    sen çok hızlı kasmışsın aga birisi yardımmı etti sana yoksa bende çıkalı her seferinde kastım ama ancak 20 bin oldu kaç kişiyle kastın 45 bini söylesene katlayıcı çektim deme sakın bende çektim yoksa ben çokmu beceriksizim..başka varmı arkadaşlar 4 günde 45 bin kasan..
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 16 Eylül 2020
    ZamanınEfendisi[TR] bunu beğendi.
  7. Tayga

    Tayga User

    arkaşa yardım etmişler anlaşılan oto mu desem :D :)
     
    ZamanınEfendisi[TR] bunu beğendi.
  8. karakule26

    karakule26 User

    Bu oyun insanı bitirmişler zaten
    elbet bir gün inşAllah bırakacam bu oyunu
    başka oyunda oynamam iş ve spor yapmayı düşünüyorum en iyisi budur...

    Eskiden buz roketi vardı kutuda 1 hafta boyunca

    şimdi ise yapraklar bile yok kutular %01 var ...
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 16 Eylül 2020
  9. IFDSHOCA44

    IFDSHOCA44 User

    Öncelikle gemimin ve petimin özelliklerini sayıyorum
    Petimde 4 adet 3 seviye radar ve 8 adet kurtarılan mal protokolü mevcut
    Yardımcım vardı pet bana çok yardımcı oldu
    Cumartesi ve pazar günü saatlik 10 k dan günlük 150 k çiçek topladım.
    Sayın moderatör arkadaşkara gerekli cezai işlemi uygulamanız istiyorum.
    Toplamayıp burda isyan etmeyelim
    He bide 1 ayda fulleme işine gelirsek O sıfırdan başlayan arkadaşın sadece hades dönmesi gerekki bu zor bişey değil. Obsidyenden uri, kıyamet kutularından apis zeus ve havov herkül, hardware parçalarıylada bo3, ne kaldı söyleyin bana

    Düne kdr gün verilmemişti. Darkorbiti öğrenenedinizmi. Getirit kasan kasar kasamayana geçmiş olsun ama dediğim gibi erkenden azaltılması iyi oldu yoksa oyun çok kötü yerlere gidecekti.
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 17 Eylül 2020
  10. Şahsi fikrim kaldırılması yönünde. Evet çok fazla miktarda scrap birleştirilebiliyor. Hatta öyleki 50-60 bin scrap birleştiren oyuncular var. Etkinlik 1 ay daha süreceğini düşünürsek gerekli diğer 2 malzemeninde kasılmasıyla min. 5 bin ile 15 bin arası obsidyen birleştirecek kadar scrap toplanabilir. Bu anahtarlar ilede 20-40 milyon arası uridium toplanabilir.

    Ben scrap tarifinde istenen kuvars miktarının arttırılacağını düşünürken kutu miktarını azalttılar. Bir hata sonucumu azaltıldı bilemem lakin eğer bir düzeltme gelirse scrap tarifinde istenen kuvars'ın 100 yerine 250-500 e çıkarılabileceğini düşünüyorum.
     
  11. karakule26

    karakule26 User

    aynen öyle ne yapak bizde öyle istiyoruz full + full olan 50 80 m bile var biz fakir kalalım onlar zengin olsun
     
  12. anladım hocam siz gerçekten çok hızlısınız petinizde öyle belki inanmayacaksın ama benimde 9 tane kurtarılan mal hemde 4 seviye3 tanede 4 seviye radar taktım ama benim pet haylazlıktan bana hiç yardımcı olmadı demekki tembel alıştırdık nediyelim sanırım siz hocasınız nickten esinlenerek söylüyorum tabi bunun etkiside olabilir iman kuvveti önemli bu işlerde..heee bu arada gerekli cezai işlem demişken neye istineden söylediniz böyle bir talepte bulundunuz yanlış bir kelimemi kullandım hocam kırdıysam affola istemeyerek olmuştur.ben tekrar soruyorum arkadaşlar ALLAH rızası için başka 45 bin scrap yapabilen varmı petiyle kendisi dışında hiç kimse yardım etmeden yazarmısınız.
     
    Last_Repent bunu beğendi.
  13. Viraaa

    Viraaa User

    ya adamlar bize kasılmamız icin ne gusel etkinlik yapti.kimi 3 bin topladi kimi 5 bin.ya bu etkinlik olmasa obsidyen icin su anda uber mordon ariyorduk.nankorlukte etmeyelim bence...zaten bu kadar uzun sure olmasi sacma.bana kizan olur kizmayan olur ama benim fikrim bu.
     
  14. evet kardeşim bende aynı fikirdeyim ama önemli olan mesele kaldırılması yada düzenleme yapılması değil bir işi yaparsın tam şekline sokarsın iyi hesaplarsın o şekil bırakırsın bu şekil olsa idi hiçkimse katlayıcı çekermiydi hayır çekmezdi buna nedenir yani minnet duymamıza bile izin vermedi darkorbit keşke baştan bu şekil olsa öyle devaö etse insanlarda ne yapacağına karar verirdi ben 8 iristim 20 bin scrap 100 sene oyun oynasam yapamazdım inkar edemem geceden apocalipse çıktı bölünmem yettiği kadar 15 tane birleştirdim bir apis buldum belki ilerleyen zamanlarda bölünmem olunca zeusuda bulurum ama inan bana apisi bulduğum sevincim bile kursağımda kaldı ben alevereli dalevereli işi sevmem kardeşim öyle sevseydim bu gemiyi bunca zamandır çoktaaaan fullerin fulü yapardım bizde az çok etrafımızda olup biteni görüyoruz yapabiliriz ama yapmadık..ben albay rütbeli gemiyi 2016 da oynamayı bıraktım şuanda kurmay binbaşı yeniden ezik kasıyorum neden sadece ve sadece oyunu seviyorum patlamaktan dahi mutlu oluyorum bu oyuna aşığım keşke bırakabilsem ama bırakamıyorum tüm mesele bu..
     
  15. Valla hocam ben imanlı bir insanım her gün 5 kere olmak üzere namazımı kılarım üstüne gusül abdestimi de alırım canım istediği için, bilirsiniz ki fazla mal göz çıkarmaz. Ben de petimi okunmuş suyla yıkattım bütün şans dualarımı okudum hocam. Nedense ama her topladığımda 6-7 falan kuvars geldi, sanırım arkadaşın gemisi de okunmuş, petiyle beraber her kutudan 200 kuvars falan çıkarıyor. Sizin isminizden esinlenerek sütsüz olduğunuzu düşündüm, ben de hayatımda çok az süt içtiğim için hocam belki süt içerken toplayınca daha çok kuvars çıkıyordur? Neyse, özetle etkinlikten 3 günde toplam 8k toplayabildim okunmuş petimle, ama hocam katlayıcı çekseydim var ya üfff 8k olurdu size 45-50k o yüzden pek bir şey diyemeyeceğim. Arkadaş da büyük ihtimalle 6 tane katlayıcı çekmiş adı üstünde katlayıcı ya, birbirlerini katlamış ve x64 almış bütün kutulardan. Size 50 çıkarken arkadaşa 3200 çıkmış yani hocam öyle yani ya kesinlikle ihtimaller dahilinde yani.
     
  16. IFDSHOCA44

    IFDSHOCA44 User

    Sizi anlıyorum etkinliği kaçırdınız ve üzgünsünüz. Hoca değilim bu arada
    He bide maksimum 140 ı gördüm. Elle kastığımı söylemekten sıkıldım. Pet konusuna gelirsek ben keserek akıllandırdım deneyin farkı görürsünüz. Etkinlik içinde boşa yazmayın geri gelmeyecektir önerim soğuk su :D
     
  17. BUKANN

    BUKANN User

    Darkorbit bu yaptığın düpedüz kandırmaktır, madem kutuları kaldıracaktınız önceden haber verin, 2 gün sonra kutular azalacak deyin, biz de ona göre satın alalım. aldığım katlayıcı boşa gitti.
     
  18. tuco46500

    tuco46500 User

    bu olayın güçlü ile zayıf ıle alakası yok sadece toplama ile alakası var toplamayıp sisteme suç atmak çok şaçma
     
  19. Aliens

    Aliens User

    Yani pes diyorum... Çiçeklerin azaltılması normal ama bu azaltma değil ki. Tamamı ile yok olmuş... Lütfen sayılarının biraz daha artması gerektiğini iletin. 15 dakika kadar haritada dolandım ve sadece 4-6 arası çiçek görebildim.
     
    BelongDemirhan ve sütsüznuri. bunu beğendi.
  20. bekçi27

    bekçi27 User

    45 dk 3 6 dolanıyorum 4 tane çiçek gördüm ya hiç çıkarmayın böyle şeyleri yada geldiği gibi bırakın kalsın bu böyle olmaz yeni başlayan oyuncular ne olacak tamam ful gemiler haritaları süpürüyor ama yeni başlayanları bir düşünün buna bir çözüm bulun modum rapor falan edin
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş