Darkorbit'in durumu

Discussion in 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' started by xBlade60, Mar 1, 2024.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Tags:
?

Darkorbit eski haline dönmeli mi ?

  1. EVET

  2. HAYIR

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. xBlade60

    xBlade60 User

    merhabalar

    son yıllarda oyunun kötü gidişi ve birkaç yeniliğin oyundan oyuncuların ayrılmasına sebeb olması ve support veya adminlerin oyuncularla ilgilenmemesi konusunda Darkorbit 'in geleceği oyuncuların eşit bir şekilde oynamasını sağlayacağı oyunun kasmasının veya unity gibi bir sisteme gecmesi hakkında oyunculara net birşekilde açıklama yapacak mı . oyun eski popülerliğinde değil ve eski admin cm gibi sistemlerin olmaması oyuncuların problemlerinin cözülmesinde olumsuz etki oluyor . Darkorbit suan ne durumda bir açıklama yapacak yetkili varmı ?
     
  2. Efsane77

    Efsane77 User

    Sadece saçma modüller oyundan kalksa yeter bugün bl de 775k hasar yedim nasıl vs atıcaz modülü olan oyunda dokunulmazlık sahibi oluyor
     
  3. hoppa15

    hoppa15 User

    ben hiçbişeyim tam olmamasına ragmen, sadece 1 level full pro seprom %20 destek + burguyla 400k vurdum