Geri bildirim Demaner Etkinliği v3 Geri Bildirim.

Konusu 'Tartışma / Görüşler' forumundadır ve -Paradise- tarafından 29 Mart 2018 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. yusufersin

    yusufersin User

    demanere sıkarken birinin gelip sıkması gerçekten çok can sıkıcı her seferinde bu sıkıntıyı yaşıyoruz

    demanerin çevresinde belirli bi alan için düşman yada dost şirkete saldırı yapılamasın lütfen bunu gerçekleştirin artık.. vede mayınlar bunada bi çözüm bulunmalı demanerin olduğu alan içersinde mayınlar patlamasın..
     
    -UZMAN_ADAM- bunu beğendi.
  2. Sende tr3 desin dimi :) Hatta bana grup atmıştın. Salavat getir benim isim

    Full gemilerin hercules ihtiyacı olmadığı halde görevi full hesaplar için yapmışlar sanki. Benim gemi sağlam değil ve herculeslerim eksik. Yaklaşık 2 saatte 30 milyon hasar verdim.

    Görev cephanemizi tüketmemiz için hazırlanmış. Görev dışında başka hiç bir kazanımımız yok.

    Ayrıca görevde hasar ver diyor fakat kalkana veya darbeye hasar ver diye yazmıyor. Lakin demaner e vurduğumuz hasarların yalnızca darbe puanına verdiklerimizin göreve işlemesi bana kalırsa oyun hatasıdır.

    Üstetik roketlerin ve gemi yeteneklerininde venom, sayborg özelliklerininde göreve işlemiyor olması çok saçma.

    Yazım hatasından kaynaklı veya oyun hatası var. Bu durum en kısa sürede düzeltimeli. Görev yazım hatası var diyorsanızda.

    Hasar vermen gereken uzaylı yerine Lazerle darbe puanına hasar vermen gereken uzaylı yazılmalı
     
    Son düzenlenen: 30 Mart 2018
  3. ÇORBACI

    ÇORBACI User

    Demaner etkinliklerine hiç katılmıyorum ** uğraşmaktansa gider 3-5 cubi falan keserim daha iyi en azından ciğeri 5 para etmez 3-5 ******** için boşuna sinirlenmem.
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 30 Mart 2018
    -UZMAN_ADAM- bunu beğendi.
  4. KANUN

    KANUN Guest

    Merhaba,

    Uslubunuza dikkat ediniz. Kurallara uymanızı tavsiye ederim.

    iyi forumlar.
     
  5. ___Nemo___

    ___Nemo___ User

    adamlar klanca gelmıs resen geldıgnde kesıyorlar kaldırılsın yapılamsın beolye etkınlıkler yeter yav sabahn8den berı bıe tkınlık yapamadım
    adamlar klanca gelmıs kendı klanı harıc herkesı eksıyorlar
     
  6. Geri bildirim alıyorsunuz lakin bir önceki etkinlik içinde geri bildirim verdik ve hiç bir değişiklik olmadı? Geri bildirim niye veriyoruz peki orasını anlamadım
     
    -UZMAN_ADAM- bunu beğendi.
  7. Tata

    Tata User

    her demanerde aynı sukıntı yaşıyor oyuncular demanerde full gemiler ve klanlara yer var başkası yaklaşamıyor kesiyorlar bu konuyla ilgili yeni başlayanların bile yararlanacağı başka bir etkinlik bekliyoruz
     
    _*LIFeIsGooD*_ bunu beğendi.
  8. 28 milyon daha hasar vereceğim adamın biri sıkıyo patlıyorum. Artık nasıl yapıyorsa 140 dan aşağıda vurmuyor
     
    -UZMAN_ADAM- bunu beğendi.
  9. arkadaslar demanerde birden herkes saldırıyı duruduyor ateş edene de herkes sıkıyor bu bi taktikmi amaç nedir buradaki
     
  10. sayın admin terror kapısında sv4 radar protokolü vardı bu etkinlikte neden radar protokolü yok ??
     
  11. [TR]ANCE

    [TR]ANCE User

    1. Verdiği ödüller berbat. Zamana ve cephaneye değmiyor.
    2. Mayınlar ve damenarin yavaşlatması ve sonunda mutlak patlama tüm emekleri bir anda siliyor.
    3. Düşman klanlar
    4. Düşman oyuncular
    5. Düşman oyuncuların kendi şirketindeki adamlarının seni kesmesi
    6. Damanerin canı.
    Yani kısaca FİYASKO. 3'tür aynı sistemi istikrarlı bir şekilde sürdüyor ekip. Tebrikler....
    Oyundan çoğu kişi koptu kopacak... Hala iletileri gözardı ediyor Almanya.
     
    -UZMAN_ADAM- bunu beğendi.
  12. Ben demanere bir kere gittim oda görevi yapmak için ilk çıkan demanerde bitirdim ondan sonra hiç çıktıgı haritalardan geçmiyorum :) biliyorum ki demanerin oraya gelirsem dayanamaz adam keserim :D düşün yani 1.200.000.000 DP'li bir yaratığa cephane harcamakmı yoksa onun yerine 35-40 düşman yok etmekmi :D bence düşman yoketmek :D
     
    FastPick bunu beğendi.
  13. 1Zackho

    1Zackho User

    1 tane olumlu görüş yok 1 tane ya, arkadaş sen o zaman neden geri bildirim alıyorsun diye sorarlar adama adamlar bir görev vermiş 60m hasar istiyor o göreve full gemilerin zaten ihtiyacı yok düşük seviyede gemilerin ihtiyacı olan bir görev o gemilerdende 60m hasar beklemeyin zaten çevresi mayınlardan geçilmiyor 4 kere sıkıyoruz patlıyoruz boş zaman ve cephane kaybı bir etkinlik daha do ekibinden cidden yeter artık bırakacam çok az kaldı bıkkınlık geldi etkinliklere katılamadıktan sonra ne gerek var oynamaya...
     
  14. Tek bir demanerde mayın sayesinde 10 kere patladım kimse sıkmadığı halde.

    Bence bu demanerin içindeyken mayın konulmasın ve hasar yemeyelim(sadece mayından)

    Millet işi gücü yok mayın atıp kendi ödül almaya çalışıyor hadi biri sıkıpda kesilsem neyse adam sıkmıyor mayın atıyor.
     
    -UZMAN_ADAM- bunu beğendi.
  15. şu etkinliğe ya adam akıllı bir guncelleme getirilsin yada kapatın etkinliği herkes işine gücüne baksın programlarımızı iptal etmişiz şurda 2 etkinlik yapacaz diye düştüğümüz duruma bak 2 sene önceki damaner bundan 10 kat daha iyiydi 10-20 saniyede patlıyordu ama hızlı olan kazanıyordu milleti çıldırtan şeref yoksunu adamlar yoktu en azından
     
  16. TlgKn

    TlgKn User

    geri bildirim yapsak ne değişcek moderatör sanki bigpointin oyuncuları tınladığı var etkinliğin altını üstüne getiren seref yoksunlarıyla dolu oyun adamlar heryere mayın bırakıyo nasıl faydalanmamızı bekliyonuz bu etkinlikten.

    tamamiyle rezillik ve komedi bu etkinlik diğerleri gibi.. sadece birkaç kişinin işine yarıyor.. artık 5 arkadaşız ve bu oyuna girmeyi düşünmüyoruz.. kafa dagıtmak için geldigimiz oyundan stres dolu çıkmaya başladık.!!!!!!!!!​
     
    -UZMAN_ADAM- bunu beğendi.
  17. Etkinlik oldu olalı tr mort bide etkinlikte adamlar oyuncu kesmeye geliyor 8 iris gemiyi kesiyorlar tüm klanlarlara savaş açmışlar şirket fark etmiyor
     
  18. BORG_UNION

    BORG_UNION User

    pü böyle bigpointinde sözde darkorbit ekibinin de soyunu sopunu, 1 etkinlik 1 tane, 1, 1 taneside adam akıllı geçsin ya siz öbu halde sunucu birleşimi yapsanız ne olur. kapıdan atlamak 1 dakika sürüyor sırf oyun da normalden biraz fazla oyuncu var diye.
     
  19. Büyük klanların tekelinde olan bir etkinlik. Demanerin yanına bile yaklaşmadan hepsi aynı anda vurarak patlatıyorlar seni. Etkinlikten yararlanma oranı resmen 0. Anca oyuncular sinir krizi geçirip oyunu kapatıyor tek yaptığı bu etkinliğin. Oyuncuları oyuna bağlayacağınıza oyundan soğutuyorsunuz. Bari demaner alanında saldırıya korumalı bölge ve mayın yasagı yapsaydınız da herkes yararlansaydı etkinlikten. Şimdiye kadar DARKORBİTTE GÖRDÜĞÜM EN BOŞ EN SİNİR BOZUCU EN ADALETSİZ ETKİNLİK. Bu sorunları bile bile merkez nasıl hala müdahalede bulunmuyor gerçekten şaşırıyorum. Ya siz rapor etmiyorsunuz onlar da her şey yolunda sanıyor ya da oyuncuları iyice oyunu bırakmaya zorluyorlar. Zaten haritalar bomboş kalmışken doğru dürüst oynayan oyuncu bile kalmamışken siz bu kafayla daha çok oyuncu kaybedersiniz. Kimse demanere gidip kesilip tekrar giderek oyun oynamaktan zevk almaz, sadece klanları en elitleri düşünerek etkinlik yapmaya hakkınız yok. He neyse, büyük klanlarla ilk 100 sıralamayla oynayıp durursunuz artık sizin için sorun yok, zaten oyuna en çok parayı onlar koyuyor geri kalanın ne önemi var ki :) Çok güzel adımlar atıyorsunuz oyun adına, böyle devam #alkış . İyi forumlar.
     
  20. damanerde saldırıya korumalı alan olsa değişen şey olmaz güçlüler yine alır adam rsb beyaz sıkıyor herşey ful destekler ful yine sana kalan tek şey attığın cephane ısrafı olur yani bence cubudeki gibi olabilir en az vurana bile bir miktar ödül verebilir herkese vurduğu kadar
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş