Geri bildirim Donmuş Labirent | Geri Bildirimleriniz

Konusu 'Tartışma / Görüşler' forumundadır ve _ALPHA_ tarafından 18 Aralık 2019 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. server resetleniyor
     
  2. hangardan gemi degistir giriliyor ozaman
     
  3. Yine donduk
     
  4. halilbnn

    halilbnn User

    yeter gine dondu
     
  5. Yine donduk!!! Adamlar oyunu 10 dakika stabil tutamıyor allahım sabır ver
     
  6. Yahu sürekli donuyor oyun. Kapıdan atlayınca gemi takılı kalıyor. Sayfayı yenileyince oyun ekranı gelmiyor.
     
  7. Gram bilgi açıklama olmadan laps diye etkinlik çıkarıyorsunuz, zaten stabil değil.
     
  8. Kapatın su etkinliği bu ne dir ya yazık harcadığımız zamana
     
  9. FANTOMARI

    FANTOMARI User

  10. KAPAT ETKİNLİĞİ ALOOOOOOOOOOO
     
  11. yazıcımlarınızın cep nosu varsa yazın buraya çaldırıp kapatalım uyansınlar
     
  12. kapı baglı portalara takılıp kalıyoz haraket edilmiyo
     
  13. AmiDalaaa

    AmiDalaaa User

    oyuna eksta güncceleme getirip süreleri 10 dkya cıkarınca malum bi kod yazıyosun hop başka bi yeri bozuluyor gördügünüz gibi günceelemeden sonra kapıyapılmaz bir hal almıştır kapıdan atlanmıyor buga giriyor ws ws
     
  14. .Senfoni.

    .Senfoni. User

    Arkadaşlar kapıda kaldı iseniz çıkış yolu kendinizi patlatmak. Ancak böyle hangara geri donuyor.
     
  15. .Senfoni.

    .Senfoni. User

    Bu arada şu an farkettim benim skylab da bozulmuş. Bu öğlene kadar böyle bir şey yoktu. Çünkü sabah girdiğimde seprom bitti ve ben sarı taş gönderdim 9 000 adet. Ancak akşama kapıdan önce kontrol ettiğimde malzeme gönderilmiş görünüyordu. Baktım 775 seprom göndermiş.Ben kendim hata yaptım diye fazla umursamadım.Ama daha 1 saat önce tekrar 9 000 sarı taş gönderdim.Şimdi baktım yine gemiye taş gitmiş. Kontrol ettim 775 seprom var yine. Bu durumda kesinlikle eminim 9000 sarı taş da göndersem skylab 775 seprom gönderiyor. Bilginize. Şimdi yine deneyeceğim 9000 sarı taş göndereceğim. Bakalım ne olacak.
     
  16. sorunlu bir kapı hep donuyoz bişey kazanamıyıoz hakıkımızı helal etmiyorum bide telafi kuponu atın
     
  17. Oyun azıcık stabil dursa kasacağız, milyon kasacağız da salaklar bir boku beceremiyor. Küfredincede niye küfrettin oluyor. Salak herifler zamanımızı çalıyorlar.
     
  18. SYNK Hangi map ta çıkıyor arkadaşlar
    Atlas B Atlas C mi
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş