Ebedi Kapı Bugu

Konusu 'Genel Konular' forumundadır ve KomediaN tarafından 12 Kasım 2021 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Tpehlevan

    Tpehlevan User

    Bu dediğine sonuna kadar katılıyorum helede geriye dönük tarasınlar çok kişinin cani yanar aylık siralama herşeyi anlatiyor zaten geçmişe dönük bakarsalar görürler
     
  2. -gemi2012-

    -gemi2012- User

    takipteyiz
     
  3. YARGU

    YARGU Guest

    Merhaba,

    Sorun yok konuyu kilitlemiyorum banlama gelene kadar da kilitlemeyeceğim.

    Bunlar mutlaka tespit ediliyor ve kayıt altına alınıyor. Bunu daha öncede söyledim belirli bir rütbeye kadar kasarak sonrasında uyanıklık yapan kimse bunun tespitinden kaçamıyor.

    İyi Uçuşlar!
     
  4. -gemi2012-

    -gemi2012- User

  5. YARGU

    YARGU Guest

    Merhaba,

    Henüz resmi bir duyuru yoktur. Olduğu zamanda kanallar üzerinden paylaşım yapılacaktır. :)

    İyi Uçuşlar!
     
  6. -gemi2012-

    -gemi2012- User

    unutulmasın zira oyun hevesimiz kalmadı yıllardır emek para verdiğim hesabım binbaşı olunca 1 haftada pek oyun oynayası gelmiyor ben gibi uzay pilotlarının
     
  7. g503

    g503 User

    evet ban bekliyoruz
     
  8. YARGU

    YARGU Guest

    Merhaba,

    Hep birlikte bekliyoruz, bunun içinde konuyu açık tutuyorum. :)

    İyi Uçuşlar!
     
    heatcontrol bunu beğendi.
  9. Selamün aleyküm kolay gelsin herkese acaba bu beklediğimiz banlar gelicekmi yoksa bekliyoruz demekle bir yere varamiyoruz efenim insanların hakkı yeniliyor haksızlık bu biz o şahısların banlanmasini istiyoruz günlerdir inadına postlar atılıyor sosyal medyada gemilerimiz ban yemedi yemicek diye ki görüyoruz ki haklılarda sadece birinci sıradaki gemiler ban yedi geri kalan kimse banlanmadi daha ne kadar açıktan yararlanmaları beklenicek hep böylemi olucak açık çıkacak ve yararlanan yararlanicak hiç bir şeyde olmucak sadece açık kapanicak bizde ozmn illegal işler yapalım nede olsa bir şey olmuyor .
     
  10. YARGU

    YARGU Guest

    Merhaba,

    Kimseye birşey olmuyor diye olay söz konusu değildir. Henüz banlamalar ile ilgili resmi bir duyuru yoktur. Resmi duyuru gelmeden herhangi birşey paylaşmamaktayız.

    Ama son yapılan güncellemelerden sonra birçok şey değişti gözle görülür şekilde. Resmi duyuru gelirse hep birlikte daha fazla bilgiye sahip olacağız.

    Lütfen özendirici şekilde konuşmayınız.

    İyi Uçuşlar!
     
    heatcontrol bunu beğendi.
  11. tahir_47

    tahir_47 User

    tr4te 2. sıradaki şahış bug yapıyo diye değilde adını kürtçe küfürlü olarak yaptığı için ban yedi. aylardır bug yap bişey olmasın ama küfürden ban yesin... şuanki umudumuz bütün bugcuların adını küfürlü bişeyler yapması yoksa sanırım ban falan hikaye olacak bug için
     
  12. YARGU

    YARGU Guest

    Merhaba,

    1. Sıradaki neden ban yedi? Yada pushing dolayısıyla yenilen banlarıda mı söyleyelim bu yüzden bug'a ceza yok diye? Bu tutum doğru değil.

    Küfürlü isimden olabilir, hakaretten olabilir ama bunu buglarla bağdaştırmak olmaz. Bug konusunda banlamada merkez yetkili olduğu için şuanda orayı beklemekteyiz.

    Bu tip ban hikayeleri bir takım uydurmalardır önemli olan genel duyurudur. Şuan ban veya banlamalarla ilgili genel bir duyuru yoktur olduğu zaman duyuru yapılacaktır.

    Gemi banlanma bilgileri münhasır bilgi olduğu için sebep ve nedenleri burada paylaşmamaktayız.

    İyi Uçuşlar!
     
    Son düzenlenen: 30 Kasım 2021
  13. tahir_47

    tahir_47 User

    :) demek bu tip ban hikayeleri uydurmadır :) bu işler gittikçe gülünç olmaya başlıyo yazdıklarınızı oyuncu gözüyle okumayı deneyin neler düşündüğümüzü anlarsınız...
    aylardır bugdan ban yemesin chatte en büyük biziz doğu yapar eder yazsın ban yemesin ama nickinin sülaymanın anasının bilmem neyi koyduktan sonra ban yesin. ve nickten ban yeme bir takım uydurma olsun :) e sizde haklısınız ne diyim ki bu saatten sonra. hep siz haklısınız her zamanda siz haklı olacaksınız. yıllardır haklı olduğunuz gibi...
     
  14. YARGU

    YARGU Guest

    Merhaba,

    Münhasır oyuncu olarak söylemek istemedim genel olarak banlamalar ve söylenen sebeplerine bağlı kalmayınız resmi duyuru olmadıkça.

    Diğer arkadaş küfürlü kullanıcı adından ban yemiş olabilir ama ban konusunda dediğim gibi her söylenene inanmayın.

    Estağfurullah sizlerde haklısınız. Yıllardır yokum ama bakalım ne kadar süre olurum.

    İyi Uçuşlar!
     
  15. #DisLİke

    #DisLİke User

    REİS bu konu oldukca cok can yakıyor yakmaya devam edecek gibi duruyor bug kapandı ama hesablarına 100 hayat 50 hayat yapan insanların yaptıgı haklar alınmadı halen devam ediyor Darkorbit olayın farkında ama neyi bekliyor reis benım tek dusuncem banlanmaları %90 %50 %30 kesmeleri degıl adamlar bu bugtan dunyanın takıp'ını rınuskunu kastırdılar 5-2 bot x-7 bot + ABL sıktırıyorlar yani olay artık baska yere geciyor gene söylüyorum en ufak sekılde bu bugtan yararlanan kim varsa tespit edılıp SINIRSIZ banlanmasıdır tr3 serverinde aylık sıralamada adamlar 1 haftada 200 mılyon oyuncu puanı kastılar söylermisiniz bu adaletmi bu bug yapan arkadaşlar tr3 de aylık sıralama da ayın generali unvanını bugla almış olucak adamların yaptıgı puanlar belli onu 1 ayda elle kasması imkansızdır bence bu bug yapanlara aylık sıralama ödülleri bile verilmemelidir.
     
  16. arkadaşlar bır şeyi kaçırıyorsunuz kabahat bug yapanlarda degil o bugu satan adminlere laf söyleyin ben yıllardır bu oyunu bug nasıl yapılır bılmezken bır bakıyoryorsunuz bug çıkmış ortaya bunu ben veya sen bılmezken bu bugu yapan insan nerden bilecekiçerden parayla satmasalar kımse bilemez önce kendi çöpluklerını temızlesinler
     
  17. YARGU

    YARGU Guest

    Merhaba,

    Hangi adminin bu bugu sattığını şuan kanıtlarıyla birlikte buraya atmanızı bekliyorum.

    Eğer atmazsanız haksız ithamlardan dolayı cezai işlem uygulayacağım.

    İyi Uçuşlar!
     
    Dontforgetme bunu beğendi.
  18. genealelal

    genealelal User

    Kardeşim 1 ayı geçti herşey ortada alman ekibide biliyor bugu neden hala bir işlem yapılmıyor ben bunu merak ediyorum yani hiç bir bilgi verilmiyor ya en kotu desinler arkadasım bugu fixlemeye calısıyoruz falan filan hiç bilgi yok cok saçma anladıgım kadarıyla sızede bilgi geliyor ama sizde paylaşamıyorsunuz
     
  19. YARGU

    YARGU Guest

    Merhaba,

    Şuan için paylaşabileceğimiz bilgi, bu konu ile ilgili gerekli inceleme ve araştırmalar yapılmaktadır.

    Daha fazla duyuru geldiğinde tekrar bir paylaşım yapacağız.

    İyi Uçuşlar!
     
  20. Selamün aleyküm kolay gelsin kaç gün geçti kaç hafta geçti hâlâ ne bir ban ne bir yaptırım var acaba yine bizlere bekleme kalın herkes hakkettigini alicakmi denilicek merak ettim aslında bir şeyi daha merak ediyorum
    EFENDİM ACABA TR DARKORBİT FORUM EKİBİNİN VASFI NEDİR BUNU AÇIKLARMINISINIZ ??
     
    heatcontrol bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş