Gelişim Önerisi

Discussion in 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' started by !!DEADPOOLAction!!, Oct 30, 2020.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Merhaba şuanda benim hesapta solace, 17 lf4 (magma vb ile beraber), hızlar 15*g3n7900, kalkanlar 19*BO2 şeklinde, 8 iris, 7 havoc,pet ve sentinel var. Son havoc için zeta yapacağım. Sizce ne yapmalıyım. Diroit uçuş düzeni hiç uridiumla almadım ve 9. diroit 9 parçada olması lazım.
     
  2. Merhabalar,


    Benim önerim zeta kapılarınızı tamamladıktan sonra Prometheus lazerinden kasmanız. Mutlaka oynadığınız sunucuda bir klana girmenizi tavsiye ederim birlikten kuvvet doğar :) Şirketinizin B-L haritasında çok daha hızlı ilerleme sağlayabilirsiniz ve Gemi yükseltme modüllerini mutlaka incelemenizi tavsiye ederim. Diğer oyuncularında görüşlerini almak daha faydalı olabilir ;) Konuyu uygun bölüme taşıdım.

    İyi Forumlar
     
    Last edited by moderator: Oct 31, 2020
  3. Modumun da dediği gibi zeta kapısı yapmak yararınıza olacaktır. Bol bol yeşil ganimet anahtarı kasıp zeus günlerinde açarsanız 9. ve 10. diroidinizi almanızı kolaylaştıracaktır. Ayrıca zetadan gelen günlük dosyalarıyla da Ar-Ge nizi geliştirebilirsiniz. İyi oyunlar.
     
  4. Sana 3 şey diyecem onunla yat kalk :D
    1.Zeta
    2.Zeta
    3.Zeta
     
    !!DEADPOOLAction!! likes this.
  5. Hepinize çok teşekkür ederim konu kilitlenebilir :)
     
  6. Titan.

    Titan. Guest

    Merhabalar,

    İsteğiniz üzere konunuz kilitlenmiştir.

    İyi Forumlar.
     
Thread Status:
Not open for further replies.