Geri bildirim Gemi Dengeleme ( Güncelleme )

Konusu 'Tartışma / Görüşler' forumundadır ve -ThyPhon- tarafından 8 Eylül 2016 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. _KIYAMET_

    _KIYAMET_ User

    Forum kuralları gereği kilitlenmesi gerekenleri kilitliyorduk. :D :)

    Forum kuralları gereği kilitlenmesi gerekenleri kilitliyorduk. :D :)
     
  2. :D böle mantıklı konusanlara hastayım teşekürler eline sağlık
     
  3. spLaTT^^

    spLaTT^^ User

    harika bir cevap yazmışsın kardeşim tebrik ederim
     
  4. her şey cok guzelde admınım neden cıtadel de bır duzenleme yok tartarusa karşı bu yenılıklerı yapmışsınız fakat bu oyunda sadece golıhat tasarımları yok dığer tasarım gemılerınıde bir duzenleme yapmanız gerekmıyormu
     
  5. decwert

    decwert User

    bu ne anlama geliyor daha fazla ema insta kullanımı her türlü oyunun bitirme yolları
     
  6. Dengeleme mi ?

    Ben bunda dengeleme göremiyorum ?

    Dengeleme mi istiyorsunuz ? Açtığım "eski" konulara bakın neden mi eski dedim oyunda denge diye bir şey bırakmadınız çok oy toplanmasına rağmen hiç biri gerçekleşmedi bende kaldırttım.

    Saturn Aegis , Citadel ve Spearhead konum vardı dengeleme isteseydiniz çokdan yapardınız...

    Beni boş verin dengeleme için bir çok fikir mevcut fakat siz hiç kimseyi dinlemiyorsunuz.

    Sizin yapacağınızda söyleyeyim;

    Darkorbitti bitiriyorsunuz cunku yeni bir oyun cikracaksiniz bu yola neden mi bas vurdunuz ? Flash player oluyor artik birakalim ne kadar para kazanirsak kârdır mantigi icindesiniz.
     
  7. ÈrroR_™

    ÈrroR_™ User

    geldigin belli dodge:D:rolleyes:
     
  8. Spectrumun aktif yeteneğini 20 saniyeye düşürülmeli, olmadı bekleme süresi 120-150 saniye olmalı.
    Sentinelin aktif yeteneğini 15-20 saniye olmalı.
    Venomun aktif yeteneği 30 saniyeye düşürülmeli ve verdiği hasar eski verdiği hasarın yarısı kadar 225.000 olmalı.
     
    ÈrroR_™ bunu beğendi.
  9. I_love_RAP

    I_love_RAP User

    oyun tat vermiyor artık, çünkü o kadar çok değiştirdiniz ki darkorbit dışında herşeye benzedi, seviyeli lf4 ve kalkana vs geliştirmelere milyonlarca uridium harcadık şimdide neymiş efendim dağıtılmış lazer, insanları enayi yerine koyuyorsunuz. ben artık oynamıyorum sizede tavsiyem bir an önce bu oyunu terkedin, tamamen para kazanma eksenine kaymış bu oyun, ayrıca yenilik diye çıkardığınız şeyler oyunda yüzlerce bug ortaya çıkardı, adam spectrum açıyor saatlerce bitmiyor 5-6 full elit gemi sıkıyoruz adama patlamıyor, adam bize şeyiyle gülüyor, yani velhasıl defalarca söyledik varolan oyunu güzelleştirin diye dinlemedi kimse, bence oyuncu kalmayacak, kalanada artık laf bulamıyorum.
     
    Başabela34 bunu beğendi.
  10. selam
    tek gemiye 5-6 elit gemi sıkıyorsun ve sen kendine oyuncu diyorsun , tebrik ederim senin mantalitendekiler de insallah bırakır da oyuna mertlik gelir biraz.
    adam yalnız kurt ise spektrum ile dolaşması ve karşısına dimisher veya sinek cıkana kadar patlamaması gayet hoş bir denge .
    5 gemiden biri sinek olsaydı veya dimişher gayet rahat patlatırdınız .
     
    Başabela34 ve ÈrroR_™ bunu beğendi.
  11. I_love_RAP

    I_love_RAP User

    sanırım sen beni anlamadın yada anlamak istemedin, yada aynı şeyleri sende kullanıyorsun, spektrum açan gemiye eskiden tek kişi sıkardık özelliği geçene kadar kaçar ve sonra eşit şartlarda keserdik, senin mantaliten bunu alıyordur umarım, şu anda be5 kişi özelliği bitmeyen spektrum açmış gemiye sıkıyoruz patlamıyor diyorum, sen hala 5 kişidesin, kardeş adam bug kullanıyor, sen neyin kafasını yaşıyosun.

    ayrıca karşında serverin generali ve klanın başkanı duruyor, önümde adam tanımam, o kadar yani :) oyunculuğuma laf yok
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 18 Eylül 2016
  12. Kıta40

    Kıta40 User

    açık konuşiyim spectrumla oyunun içine berbat bir şey bıraktınız. eskiden günde 20 kere kesilir 100 gemi keserdim şimdi ya hiç kesilmiyorum ya 2-3 kere kesiliyorum bunun karşılığında da 30-40 gemi belki kesiyorum. şu oyunun zevki kesip kesilmekteydi specturuma verdiniz özelliği kesilmeme ilacı oldu. bide çift üçlendirici ile dolaşırım 45 saniyede doluyor yiyorsa biri kessin. tam cerrahlarla pusatlarla harka savaşlar dönerken tartarus zırvalığıyla mahvettiniz şimdide bu zırvalıkla. umarım düzeltilir en azından 10 dakiakda bir dolma olsa ügçlendirciyle 5 dakika.
     
    ÈrroR_™ bunu beğendi.
  13. çok saçma değilmi yeteneklerin sürelerinin kısaltılması herkes specrum la dolanıyor paso yetenek açılıyor bütün yetenekler kalıdırılsa daha iyi boşa cephane kaybı darkorbit kazanıyor oyuncular sürünüyor elit oyuncular oyunu bırakıyor serverler boşaldı kapanır bu oyun para yatıranlar kaçar
     
  14. SLayer_81

    SLayer_81 User

    bu yapılan değişiklik hiç hoş olmamış venom aşırı zayıflamış diminisher da aşırı zayıflamışadam bi ema atıyo pert bir de diminisherin özellik bitince %30 klaknaları zayıflaması özellikle berbat çok zayıf şimşek zaten hepten adaletsiz olmuş diğer yeteneklerin bekleme süresi 1buçuk dakika da neden şimşeğinki 3 dakka mantıksız şimşeğin daha çok ihtiyacı var bu kastılmaya venom diminisher çok zayıflamış o zayıflıkları giderilmeli. mesela cubikona gidiyoruz dimisinher kullanıyoruz fazla hasar veriyoruz 15 saniyede hemen bitiyo yetenek.yeteneğin bitmesi sorun kalkanların%30 zayıflama daha ayrı sorun
     
  15. Tartarusdan sonra şimşek geri planda kaldı bu gemıye guncelleme gelmeli hasar %5den %10a , DP takviyesi ve hızda düzenleme yapılmalı.
     
  16. SLayer_81

    SLayer_81 User

    mesela spearhead da çöp oldu onu da kullanan kimse kalmadı çekiciliği işlevi kalmadı
     
  17. aynen spearhead hızı ve dpsi duzenlenmeli
     
  18. Aynı şekilde vegada öyle, şimşek dışında kullanılmıyor
     
    *FastMonster* bunu beğendi.
  19. ne söylesek boş sesimizi duyan yok, şöyle adam akıllı rakipleri de yokki (uzay oyunu olarak) ağzına yüzüne vuralım şunların :)
     
  20. oyunu bırakmıştım öylesine bi giriyim dedim adam yok haritalarda bomboş heryer oyunu oynayanların %90ı zaten gemisi ful olanlar çünkü eziklerin güçlülere karşı şansı yok eskiden x4le 30k falan sıkardık eziklerinde şansı olurdu şimdi adam 90k sıkıyor x4le darkorbitte zaten bunu bildiği için yaptıgı tüm etkinlikleri fuller için yapıyor şimdi milleti oyuna döndürmek için güneş takvimi çıkmış 1 2 gün girdim 1 nano çanta 30 ekstra enerji :D dalga geçiyorlar bizle
    böylemi oyuna döndürceksiniz milleti hele artık 500 milyon basıpda aldıgım aegis çöp oldu bilseydim o parayla goli tasarımı alırdım
    eskiden pvpler dopdoluydu şimdi normal haritalar boş
    bu oyunun yöneticileri yanlış strateji izledi zetada kimisi 10da 10 yaptı kimisi 21de 3 ve oyunu bıraktı...
    kimisi 200 kutuda 8 lf4 çıkardı kimisi 1 lf4
    zeus parçası apis parçası havoc herkül lf4 herşey şans
    forumda defalarca konu açıldı mesela kapıların açılması zorlaşsın daha fazla parça istesin ama yapan herkese versin havocunu gibisinden bu şekilde adalet sağlanabilirdi ama oyun yöneticileri ilgisiz sağlandı ve artık eskisi gibi zevk vermiyor oyun
    sanırım yavaş yavaş sonlara geliyoruz...
     
    SLayer_81 bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş