Öneri Gemi Pasif Yetenekleri!!

Konusu 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' forumundadır ve Ŧ®_GID£®LI_LΛZΣΓLΞΓ tarafından 15 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
?

Pasif Yetenek mi?

  1. Evet!

    58,2%
  2. Geliştirilmeli (Nasıl?)

    20,0%
  3. Hayır.

    21,8%
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. O espri neydi ya :D
    Sinekte hızı kaldırdım :)
     
  2. Sinegi duzeltti :)
    Ericson espirisi
     
    SOON™ bunu beğendi.
  3. Hayır kimya olan :D
     
  4. Ericson daha beter kimya biraz dengesiz :D
     
  5. Merhaba ,

    Arkadaşlar konu Güncelleme ve Fikir Havuzu konusudur lütfen dağıtmayalım.

    İyi forumlar.
     
    WolfWar ve ÐΛЯKη£S bunu beğendi.
  6. DraydiBoy

    DraydiBoy User

    son zamanlarda ünlü olan etkinlik ICE diyorum. artık sen düşün. Ama genede sen bilirsin :D

    bana karşı takıntın falan mı var ? imzama olumlu verdiğim konularımı yazayım anlamadım kardeş adam orada 1400 vuruyor dedi güçsüz bir gemi üzerinden konuştum ful flax olasa 8 tane daha ek yeri olacak o bakımdan konuşuyorum. Azcık Mantıklı Konuş. yorum yapmadan önce düşün.
     
    WolfWar bunu beğendi.
  7. darko_pro1

    darko_pro1 User

    İlk yorumunda cubiyi tek kesecekmiş gibi konuşunca diğer yorumunu anlayamadım. Bigboyun hasar tasarımı olmadığı için %15 çok bir şey değil fakat sadece bigboya bakıp cubi kesecek kadar büyüttün. Hasar tasarımlarınıda kaldırsınlar %5 veriyor.

    Diğer konulara bakıyorum şurası kötü düzeltirsen iyi olur falan filan. Burada bakıyorum bigboy şöyle bu konu olmaz. Kusura bakmada bizimle bir sorunun olduğunu düşünüyorum.

    Neyse kardeş oy verme özgürlüğün var fakat benim konulara mümkünse hiç bakmamanı rica ediyorum.
     
  8. aegis,sper ve citadel özellikleri çok abartılı olmuş diğerleride çok eksik kalmış gelişirilebilir
     
  9. darko_pro1

    darko_pro1 User

    Aegis için normal bir oyuncu 90 snde tamir oluyor %25 ile 75 sn olur. Kalkan yenilemede sorun olacağını sanmam. Bunlar savaş dışında olacağı için hiç bir sorun olmaz.

    Citadel ist savunmaya yaradığı için mayın hasarını azaltması çok iyi olur. Zaten her anında mayın yemiyor ki :) %5 kalkan yenilemede hiç bir şey.

    Spearhead casus gemisi olduğu için yapılış amacı için mini haritayı genişletmek çok mantıklı ve kimseye zararı olmaz. Bot kullanan zaten haritaya bile bakmıyor :D

    Ek: Vega ve Goli yeterince gelişti birazda yetenek gemilerini geliştirmek lazım.
     
  10. Bilgisayara geçtiğimde biraz düzenleyicem :) Ama aegis spear ve citadel uygun buldum.
     
  11. Bence düzenle kardeşim ben arkadaşla 2v8 atıyoruz bazen 5 i aegis oluyor adamlar birbirine can basa basa elitler çöpe gidiyor fark çok oluyor yani :) Birde bunun çifte yetenek güçlendiricisi olduğunu düşünsene :)
     
  12. ben bigboy takılırım artık olumlu bence güzel olur .
     
  13. darko_pro1

    darko_pro1 User

    Savaş zamanı veya yetenek attığında bu özellik olmayacakki. Eğer aegislere sıkmazsan her türlü tamir olur zaten :D

    Şimdi senin dediğin yetenek basınca dp dolduruyorlar diyorsun ama bu tamir robotu kullanırken kullanılacak.
     

  14. Biliyorum fakat buda çok hız %25 diyor sen arge bile yaptığın zaman o kadar ihtimal artmıyor ben bunu demek istiyorum ben orda 12 k doldura doldura o dolduracak 20 k :)
     
  15. Düzenledim.
     
  16. darko_pro1

    darko_pro1 User

    Aegis zaten dp ve kalkan için var o zaman ne eklenebilir ki?
     
  17. Allahım ben iki saatdir ne yazıyorum :D
    Gördüm kardeşim böyle daha iyi olur :)
     
  18. Aliens

    Aliens User

    Olması gerekir. Ancak Goliahtınki biraz eksik kalmış. Kapıda extra tp şp olsa daha iyi olurdu.
     
    BlackGhost™ bunu beğendi.
  19. RedDanger

    RedDanger User

    Konu Güncel
     
  20. GREED

    GREED User

    Mükemmel demek yetersiz kalır :) ama ayrıca bence tasarımlara da olmalı +1
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş