Goliath Plus Modül

Konusu 'Genel Konular' forumundadır ve İniieass tarafından 17 Aralık 2021 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
  1. İniieass

    İniieass User

    Bu nedir kardeşim ya tüm savaş biletlerini goliath plus modülü için kullandım ama gel gör ki %10 bonusu geçen tek bir modül bile çıkmadı. Sağlam modül çıkarabilen varsa burada bizimle paylaşabilir mi ? Merak ettim de
     
    Dontforgetme bunu beğendi.
  2. aynı sorun bende de tüm savaş biletlerini hepsini mopdüllere harcadım bi tane %10 değerin üstüne çıkan bir modül olmadı...Acaba genel şans durmu mu var anlamadım..

    Birtek orcusa %21 oyuncu hasar çıkardım
     
  3. titans___

    titans___ User

    ben Pro geliştirmeye uğraşıyorum bazen savaş biletlerinin hepsini bile alamıyorum grvlrden 4 etkinlik de bir eh işte denilcek modül çıkıyor eh işteler de hız eksi de ateş güzel veya dp çok veren modül solarise çıktı , hız da çıktı başka da hız dışı etkin bir çey yok 2 modüllü holo ile günlük grvi kesilince iptal olanlara fayda veriyor hani kaplumba mı salyangoz hızındayım .
     
  4. İniieass

    İniieass User

    Valla ben stabilize ederken iyice batırdım ahahaha stabilize etmek için parça da kalmadı modülleri dagıtmanın dışında nasıl kazanabiliriz stabilize etmek için gereken parçayı biliyor musun ?:D
     
  5. Serverin yine en iyi modülleri şimdilik bana çıktı varsa daha iyi modül paylaşsın :D

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Gerçekten merak ettiğim için soruyorum şuan yeni uyandım uykudan bu bir ironi değil mi :D?


    edit:Bu etkinlik modüllerinde kandırıldık...İyi ki goliath plus almamışım..Gerçi ben modülleri goliath plus için almamıştım her etkinlik özel bir gemiye olasilik veriyor ve hepsini alıyorum bazen orcusa cente düşürdüğü de oluyor ama bu modüllerin %90'nı goliath plusa düşüyor ve çok dandik düşürüyor TX10'lar ise artık eskisi gibi çıkmıyor napıcaz anlamadım

    Paymente geliyor bazen kararsız parça ama uzun zamandır gelmedi...Bende merakla bekliyorum
     
  7. Purgatory

    Purgatory User

    Bu etkinlikte bana çıkanların içinden idare edenler şimdilik bunlar;

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Dontforgetme bunu beğendi.
  8. BUKANN

    BUKANN User

    goliaht plusa yüzde 16 kalkan çıktı, o da istediğim bir şey değil. geri kalan her şey çöp bütün anahtarlar boşa gitti. bu modüller çok kötü keşke xt10 açsaydım.
     
    Dontforgetme bunu beğendi.
  9. TanrıEru

    TanrıEru User

    Bunu mu demek istediniz :p
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
     
    polatalemdar311 ve ALUCARD-BeRsErK bunu beğendi.
  10. stabilize de katlanma saçmalıgını kaldırsalar işler daha güzel olur da başaramıyorlar :D
    hepsinde 80 parçaya geldiğim modullerin son hali .
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  11. TanrıEru

    TanrıEru User

    İyi moduller çıkarmışım sanırım 1veya 2 kes stabilize ettim bende hız ve hasar modulu için şu an tatmin durumdayım iyice bi görelimde milletin modullerını sonra karar vercem iyice :p
     
    yılmazcan47 bunu beğendi.
  12. rodinya41

    rodinya41 User

    [​IMG]

    stabilize ettim hepsini yoksa leştiler liberator dışında :D
     
  13. YARGU

    YARGU Guest

    Merhaba,

    Modül içerikleri ne yazık ki sistem tarafından belirlenmektedir. Bu konuda hiçbirimiz bir yetki sahibi değiliz. Ama stabilize sonrasında görüyorum ki arkadaşlarımız gayet güzel şeyler kazanmışlar. :)

    İyi Uçuşlar!
     
  14. Allah razı olsun darkorbit yüzüme güldü %24 oyuncu gemilerine hasar goliat plus server ilk
     
    **HaCıNuRi** bunu beğendi.
  15. Kadir gecesinde doğanlarda bugün :D
     
    polatalemdar311 bunu beğendi.

  16. Nasıl modüller çıkardın knk sen öyle modül açarken hatim mi indiriyorsun :D :D :D

    Halen en iyi modül bende :D :D :D

    [​IMG]
     
    Dontforgetme bunu beğendi.
  17. Kanka sıkıntı yapma bence hala en iyi modül genel hasar modülüdür yani herhangi bir oyuncu/npc ayirt etmeden sadece lazer hasarı ve x belirtmeyen hasar modülüdür şahsen bana %24-%25 oyuncu hasarı goliath plus çıksa bile almazdım gereksi çöp bir mödül bence ama mesela kafaya koymuştum %15 lazer hasarı yada genel hasar modülü çıksaydı alırdım çünkü hem npclere hemde oyunculara fazla hasar vuruyor zaten en nadir modül de bunlar
     
    polatalemdar311 bunu beğendi.
  18. Npc modülü çıkmasa bile razıyım bu oyunda en zevk aldığım şey savaşmak o yüzden bana oyuncu hasarı gelse de üzülmem sevinirim :)

    İyi modül çıkarsa paylaşırım.
    Güvede hızınız kaç?

    Goli plus ile.
     
  19. TanrıEru

    TanrıEru User

    Zaten npc hasarının veya genel hasarın bir anlamı yok işin özünde orcus hala pve ortamında net şekilde en güçlü gemi ve öyle kalacak gibi duruyor bir süre daha etkinlik sıralamaları galaksi kapıları gibi bir çok noktada bariz şekilde üstün o yüzden genel hasar veya düşman hasarı son derece önemli plus gemisinde.

    Hız güvede 680 civarı olması lazım çarkta 700 üstü oluyor
     
    yılmazcan47 ve polatalemdar311 bunu beğendi.
  20. rodinya41

    rodinya41 User

    goli plus alamadım hala dia eksik alınca söylerim ama erudan fazla olacağı kesin :D
     
    polatalemdar311 bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş