Öneri Hangar da kayıtlı gemi düzenleri.

Konusu 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' forumundadır ve _MuMmY_ tarafından 8 Aralık 2013 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
?

Sizce Olmalımı ?

  1. Kesinlikle Olmalı

    96,6%
  2. Hayır Gereksiz

    3,4%
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Sihirbaz mod konumu kilitlemişsiniz ama benimki benzer ama bu konudan bambaşka bişey, aynı şeyden bahsetmiyoruz hemen kitlemeye gerek yoktu, sabit bi konfiyi uygulamak farklı benim konum farklı. bunun hangardaki malzemeleri ortak kullanmaktan farkı yok benimki farklı bişey, fikir üretmekle ilgili bütün hevesim kursağımda kaldı. çok çabuk kilitlediniz
     
  2. .SİHİRBaZ.

    .SİHİRBaZ. Guest

    Merhabalar,

    Konunuzu açmış bulunuyorum

    Keyifli Forumlar
     
  3. aborjin14

    aborjin14 User

    iyi fikir her seferinde ugraşıyoruz
     
  4. kesinlikle olmalı +1
     
  5. haklısın kardeşim güzel konu bence böyle bişe yapmalılar
     
  6. aynen herşey uriyle bi kerede bedava olsun
     
  7. MKS-705

    MKS-705 User


    Konuyu öncedende takip ediyorum şimdi de baktım hala oy kullanan yorum atanlar var bir kişi bile olumsuz bir şey dememilşeken neden darkorbit hayata geçirmiyor bu konu hepimizi ilgilendiriyor olmasna rağmen darkorbit yetkilileri nerde ?
     
  8. llTheKara

    llTheKara User

    Harika bir fikir tabi bununda bir bugunu yada açığını bulmazlar umarım :)
     
  9. olmalı bncede her yerde gemi değiştirebiliyoruz ama boş gemiyi değiştirip napacaz kesinlike hemen yapılmalı
     
  10. MKS-705

    MKS-705 User

    eğer yapılmıyorsa ben art niyet ararım.

    bugunu bulsaalar ona da bir çözüm getirirler. önemli olan bunun yapılması oyuna getirilmesi...
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 9 Şubat 2015
  11. kesinlikle olmalı..
     
  12. tam yerinde bir konu olmuş bence olmalı +1
     
  13. Kardeş işte oyunun bir eksiği daha harika düşünmüşsün Fakat !

    Bu özellik bari VİP ler için olmasın sonuçta herkes alamıyor. Şöyle olabilir ilk başta 3 hakkımız olsun bu hakkı en fazla 5 yapabilelim.

    Onuda Uridium kullanarak yapabilir.

    Ekstra Hangar Hakkı Düzeni !: 5.000 uridium.. Dikkat ! 2. satın alımda fiyat 2 kat olur.
    Ekstra Hangar Hakkı Düzeni !: 10.000 uridium .


    Böyle olursa daha iyi olur. +1
     
  14. -ZİFİRİ-

    -ZİFİRİ- Guest

    Merhaba ,

    Ben de tamamen destekliyorum böyle bir şey olmalı bence de.

    İyi Forumlar.
     
  15. Obezinho

    Obezinho User

    Bence de olmalı çok zaman kaybı oluyor böyle
     
  16. pala toplarken speardan aegise geçmek kadar işkence yok sonra savaş çıkıyo goliyi diz eeee ömrümün yarısı konfi yaparak geçti :D
     
  17. Harika bir öneri sonuna kadar destekliyorum
     
  18. matkap34

    matkap34 User

    kesinlikle olmalı büyük bir sorun
     
  19. Hep istedigim sey. Konusmaya gerek oldugunu bile dusunmuyorum direk +1
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş