Öneri Kalkan Emilimi Özelliği Modüllere Gelsin

Konusu 'Güncelleme ve Fikir Havuzu' forumundadır ve cengizbaba025 tarafından 10 Mart 2021 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
?

Kalkan emilim özelliği modüllere gelsin mi ?

  1. evet

    72,2%
  2. hayır

    27,8%
  1. Son 6 ay içerisinde kalkan delmenin oyuna girmesiyle birlikte birçok gemi kullanışsız hale geldi ve oyun 3-4 geminin ekseninde dönüyor solace-orcus-centruion-berserker.
    oyun bundan ibaret olmamalı.
    kalkan modüllerine özellik olarak emilim özelliği eklenmeli tıpkı kalkan delme özelliği gibi yoksa sentinel-spectrum oyundan silinecek
     
  2. Silindi zaten
     
  3. tryhardD

    tryhardD User

    gelsin gelmesine de sadece kalkan delmesi değil problem o geminin özellikleri 2'ye katlaması yüzünden ona çıkan her şey dengesiz oluyor çözümü bu değil kesinlikle...
     
  4. arslanzero

    arslanzero User

    baya mantıklı, dengeleme olarak güzel düşünce

    adamlar orcusu kaldıramaz orcusa 2 kat vermesi zaten dengelemeyi bozuyor, diyelim orcusu kaldırmaya calıştılar para yatıranlar veya modülleri fullemiş orcus cular itiraz edecek oyun tamamen sıvancak ,
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 14 Mart 2021
  5. tryhardD

    tryhardD User

    Yani oyunun dengesini aşırı şekilde bozan bir durum var ki kaldırılsın demiyorum gemi her ne kadar çirkin de olsa... sadece 2 kat özelliğinin kalkması gerekiyor asimile yeteneği zaten çok iyi bir özellik ona yeterli gelecektir. Ayrıca bu dediğinizi düşünmüş olsalardı bu kadar dengesiz olmayan mimesisi yerin dibine de gömmezlerdi ki oyunun özel yollar harici elde etmesi en zor gemilerinden
     
  6. malkoç34

    malkoç34 User

    kalkan emilimi değilde kalkan sıklığı olarak nitelendirilebilir
     
  7. Merhaba,

    Konunuzu bölüm kurallarına uygun olarak açtığınız için teşekkür ederim, şu andan itibaren konunuz arkadaşlarımızdan destek aldığı sürece bizler de raporlarımıza ekleyerek sizlere destek olmaktan mutluluk duyarız. Ayrıca konunuz an itibari ile Güncelleme ve Fikir Havuzu İndex konusuna da eklenmiş bulunmaktadır. :)


    Lütfen Spam olacak şekilde mesajlarını alt alta yazmayınız.

    İyi forumlar.
     
  8. Sampson

    Sampson User

    Orcusun dengelenmesi lazım Zamanında cyborg içinde herkes para yatırdı oyun zayıflatırsa milletin yatırdığı paralar boşa gider filan diyolardı şimdi oyuna girsen bir tane cyborg belki görürsün noldu bitti gemi aynı şey orcus içinde olucak illaki böyle gitmez.
     

Sayfayı Paylaş