Destek Kıyamet Smod için soru

Konusu 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' forumundadır ve ****YOLDAŞ****[CH€] tarafından 29 May 2016 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. gorebıldıgım su mekotronık muhabbetı var pek bı sey goremedım o kadar ama bir şey onu aşırı sınırlenmiş ve bu hale geldıgıne ınanıyorum cunku normal sartlarda pek boyle bır sey yaptıgına denk gelmedım
     
  2. Konuyu okuduğum kadarı ile bazıları sevinmiş , bazıları merak etmiş ve bazıları tepkisiz kalmış tabi ki kişisel şeyler. :)

    Bence ilk fırsatta açıklama yapacaktır.
     
  3. Kuiper

    Kuiper User

    Admin değil moderatördü zaten. Zamanla hakkında ki şikayetlerin artması da gerektiriyordu zaten böyle bir hareketi. Yeni smod olan arkadaşa da başarılar.
     
  4. Açıkçası gidip gitmemesi umurumda değil kendisi bilir. Kimse kimseye bu şekilde davranmamalı sebebi ne olursa olsun ben bunu öğrendim bu benim inanışım ve felsefeme aykırı.


    Etki tepkiyi doğurur bana böyle ithamda bulundu bende böyle bir davranış sergiledim...
    Mekatronik muhabbetini özel olarak bana açtı bilişim bölümü okuyorum.
     
  5. bakalım bekleyıp gorucez :) herkesın kısısel tavdırır o ayrı ama bır ınsan eger haksız da olsa arkasından sevınmek bıraz kotu bır sey :)
    bilişim okudunuzu bilecek kadar sizi tanıyan bır adamla nasıl ters dustunuz :)
     
  6. Merhaba de muhabbete katil konusunda arkadaslar ile muhabetimizi gormus olabilir bilisim okudugumu bu sayede biliyor olabilir yada kendimi tanittigim konuyu okumusta olabilir.

    Dedigim gibi dalga gecer gibi cevaplar vermeseydi bende bu sekilde bir tavir sergilemezdim.

    Etki - tepki
     
  7. ÈrroR_™

    ÈrroR_™ User

    aslinda yetkili aciklama yapmali,neticede bizlerle bagi olan bir admindi...gerilim zaten yuksekti o siralar,icerde disarda dayanilmaz hal almis olabilir duurum,rutbe sorunlari cikmis olabilir ,yonetimin kendi sorunlari bizi ilgilendirmez o kismi,,,ama gidenin ardinda helede 6 yillik emek vermis birinin gittigine sevinmek bize ters duser.nice yardimlari oldu sagolsun,hakkini helal etsin,yolu acik olsun ,gercek hayatinda hersey gonlunce olsun...gidipte donenleride gorduk dileriz doner.:)..bir gorevliye ters yazilar yazmak ta bu oyunda yetkili oldugunu dusunerek bize dusmez.kim hakli kim haksiz degil sorun.herkes kendince haklidir daima.iste boyle bir tus kadar uzagiz ve bir variz bir yokuz.kimse basima gelmez demesin ,bu herkes icin boyle :) bugun size yarin bize demeli...kimse baki degil,zira niceleri geldi gecti.:)
     
  8. Ne güzel yazmışsın hocam ellerine sağlık haklısın :)
     
    ÈrroR_™ bunu beğendi.
  9. kiyamet iyi biriydi bence ama unutmayin giden geleni aratir
     
  10. Aliens

    Aliens User

    Ben Kıyamet S-Mod'u severdim. Hiç ciddi ve ya ufak bir sorunum da olmadı. Dilerim her şey gönlünce olur. Forumda sevdiğim biriydi ve gitse de öyle kalacak...
     
    DARKLORD bunu beğendi.
  11. işte aradığım ve bir türlü kimseden bulamadıgım konusma diline sağlık kardeşim :) işin tuhaf tarafı bu kadar yazılan mesajlara ragmen hıc bır mod bu konuya mesaj yazmadı neden acaba :) insan sorguluyor
     
    ÈrroR_™ bunu beğendi.
  12. Şimdiden belirteyim kıyamet ile aramızda bir çok tartışma geçmiştir hatta bir çok mod ile aramızda tartışmalar olmuştur (katı kuralları sevmeyen bir insanım) hangi mod giderse gitsin ben üzülmedim çünkü üzülmenin anlamı yok adam kendi kararını vermiş buna saygı duymak gerekir.

    Bu beni ne mutlu etti nede mutsuz etti.

    Arkadaşlar emek vermiş olabilir ama yani dalga geçer gibi konuşmamalı.

    Ruhsuz bir insan gibi konuştum fakat açık sözlü biriyim.

    Herkesin hatası olabilir kendimden örnek vereyim bazen aşırı derecede saçmalayıp patladığım oluyor yani bildiğiniz "fatal eror "durumu :D

    Kıyamet bana fazla köpürmememi her zaman dile getirirdi fakat fabrika ayarlarını bir sistemden hele kökleşmiş bir sistemden çıkarmak oldukça zordur.

    Yolu açık olsun ne diyeyim...
     
  13. -Keskin-

    -Keskin- User

    Merhaba

    Arkadaşlar en kısa sürede kişisel konusunu açıp açıklama yapacaktır.Ne görevden atıldı ne görevden ayrıldı arafta kaldı diyebiliriz :D

    İyi forumlar
     
  14. ÈrroR_™

    ÈrroR_™ User

    zaten oyle olmali kac senelik gorevli ufak tefek sorunlarla bizleri birakip gitmek olmaz:) sizler icinde ayni, alisiyoruz sizlere cunku :)icimize su serptiniz,bekledigimiz bir yanitti:)acabalarla kalmak guzel olmuyor. tesekkurler:)
     
  15. güzel haberlerden bi tanesi inş araftan çıkar ve geri döner onu bekledıgımızı kendısıne ıletınız :)
     
    Son düzenlenen: 29 May 2016
  16. _KIYAMET_

    _KIYAMET_ User

    Görevli hesabıma giriş yapamıyorum şimdilik bu hesabı açtım.

    Görevi kendim bırakmadım yetkilerim alındı fakat forum içi bir şeyle ilgili değil. Takım içinde yaşanan bir olay nedeniyle alındı.

    Hakan , eğer için rahat edekse senin düşündüğün sebeplerden dolayı değil. :) Uzun zamandır yani ilk görev başladığımdan beri sizler için mücadele etmeye çalıştım. Neyse şu anda asıl açıklamamı filan yapmıyorum.

    FALLEN•ANGEL = Kuiper , bir şey bilmeden konuşuyorsun. :) Eski vBulletin forumda FM olarak başladım yanılmıyorsam 2 ay sonra SMOD oldum. Bir yerden sonra Board Admin oldum fakat takım içi yeni düzenleme ile daha uygun vakti olan ve ayrıca bazı görevlerin gereği değiştirildi. SMOD olarak devam ettim. Son zamanlarda olan şikayetlerden dolayı değil ufak bir ipucu vereyim. :) Son yapılan hangar v.b. güncellemesi ile ilgili aslında ama anlamazsın nasıl olsa bu yüzden çok ayrıntıya girmeme gerek yok. :D

    Teşekkür ederim :)

    Şu anda geçici hesap açtığım için detaya girmeyeceğim fakat göreve geri döner miyim bilmiyorum. :)

    Aslında son kısım biraz kafa karıştırıcı olmuş. Eski görevli hesabımdaki sıkıntıyı çözebilirsem onunla Kim kimdir? Oyuncu bölümüne konu açacağım. :)
     
    WolfWar, ForumCuCocuK ve ÈrroR_™ bunu beğendi.
  17. haha hosgeldınız bekledıgım kısmını beklıyoruz dıye degıselım :) benim amacım guzel sohbetınızı kaybetmemek siz ben ve kumarbaz gece yaptımız muhabbetlere devam edelım ve sızı kaybetmeyelım takım sızı kaybederse sız degıl onlar kaybeder dort gozle sizi [Bekliyoruz] :)
     
    KUMARBAZ bunu beğendi.
  18. Aliens

    Aliens User

    Kıyamet abi vallahi seninle hiçbir zaman sorunum olmadı. Dediğim gibi sevdiğim bir kaç kişiden birisin. Umarım forumu bırakmazsın. Tahminde bulunayım, hangar sisteminin kötü olduğunu anlatmaya çalışırken mi sıkıntı çıktı? :D
     
  19. _KIYAMET_

    _KIYAMET_ User

    Bakalım umarım eski görevli hesabımdaki sıkıntıyı halledebiliriz o kadar emek boşa gitmesin. :D Bir aksilik olmazsa vaktim oldukça foruma uğramaya çalışacağım. Ama dediğim gibi ilk olarak şu hesap olayını netleştirmem lazım. :D

    Yaklaşık 4 yıldır görevdeyim mutlaka sevenlerim de vardır sevmeyenlerim de. Gerçi az çok kimin sevmediğini biliyorum. Bir numarada FALLEN ANGEL = Kuiper arkadaşımız var. :D Öyle diyebiliriz ama ilk çabalamam değildi fakat son çabalamam oldu. :)
     
    WolfWar ve ForumCuCocuK bunu beğendi.
  20. inş açılır modum :) bu takım içindeki konuyu az cok tahmını edıyorum ama sizden net bir açıklama duyarsak netlesmıs olur kafamızda :)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş