Önce Hercules mi Tamamlıyım Pro mu?

Konusu 'Genel Konular' forumundadır ve Prejiva tarafından 17 Ekim 2021 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
  1. Prejiva

    Prejiva User

    Arkadaşlar çarım orta-iyi arasında 34 arge sayborg 10 iris 16 prometheus 7 bo3 var droidleri 16 kalkan ve proları 14 seviye yaptım normalde pro kasmak için hep zeta yapardım ama bugün x2 gününde 4 kere kappa yaptım 6 hercules düştü şimdi bu çarın gücüne göre pro mu kasmalıyım herculesi mi bitirmeliyim önce?
     
  2. adamlar sana her turlu tek atacak, hasarini artiran ozellikleri fulle boylece daha hizli kasilirsin, defansa sonra gec. herkul kalkan falan eskiden onemliydi simdi gemi baglama uzaktan tutma var canini kalkanini bosver. ek olarak agir havoc hafif herkul dizersen agirdan hafife gecince herkulun can bonusu sifirdan dolmaya basliyor yani yararlanamayacaksin. havoctan direk spartana atlaman lazim, spartan icin gereken bolunmeyi kastiktan sonra herkulu 10 yapip spartana gecersin ama pro daha onemli ilk isin pro fullemek olsun.
     
    tryhardD bunu beğendi.
  3. Madem 6 hercüles çıkarmışsın herkülese devam et derim herkülesde çok önemli
     
  4. Prejiva

    Prejiva User

    genel olarak oynayış tarzım agresif bu yüzden konfi 1 güve full lazer takılı spartan dp yi artırıyo ya o konuda avantaj sağlar diye düşünmüştüm ama dediğin gibi onun daha zamanı var bölünme kristali falan daha çok lazım

    spartan için topluyorum aslında yalnız başına pek kullanmam zaten uri kalmadı haftaya pazara kadar 2 kapı açacak kadar uri birikirse tamamlayabilirim
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 18 Ekim 2021
  5. Zaten bende spartan yapmanız için herkülese devam edin dedim yokısa herkıülesin pek bir numarası yok ama hali hazirda 6 tane yapmışsınız az kalmış :)
     
  6. .Mephistos.

    .Mephistos. S-Moderator Team Darkorbit

    Merhaba,

    Buradaki oyuncu arkadaşlarımız size yardımcı olacaktır ancak ben de şahsi fikrimi bırakmadan geçmek istemedim. Şu anki durumunuzda prometheus lazerlerine odaklanmanız ve bir yandan kappa kapısını tamamlamanızı öneririm. Spartan için gerekli olan bölünme kristalleri baya uğraştıracaktır sizi diye düşünüyorum. Ayrıca olarak tamamlamanız gereken bir kronos kapısı olduğunu da unutmayın.

    Forum kuralları gereği alt alta mesaj yazmak flood oluşturmaktır. Mesajlarınız tarafımca birleştirilmiştir, tekrarı halinde ceza alabilirsiniz.

    İyi Forumlar.
     
  7. Prejiva

    Prejiva User

    Modum kronosun pek bi faydası yok ki çıkarsa satürn çıkıyo bi de rütbenin üzerinee taç geliyo onun dışında faydalı olacağını sanmıyorum
     
  8. Kronosu onun için yap demedi, kronosu yapmadan spartan driot tasarımı oluşturamazsın en az birkere kronosu bitirmen gerekiyor spartan driot tasarım tarifini birleştirmek için onun için kronosu yap demiş saturnle rütbeyle alakası yok
     
  9. kaptan34

    kaptan34 S-Moderator Team Darkorbit

    İleriye dönük tamamlanması gereken bir kapı olarak belirttiğini düşünüyorum.
     
  10. Prejiva

    Prejiva User

    Bölünme kristalini tamamlamadan spartan tarifi için kronos bitirmek erken
     
  11. BUKANN

    BUKANN User

    öncelikle proları tamamlamalısın bunun için de zeta yapmaya devam etmelisin hem böylece argen daha da yükselir.
    bir de bence orcus varsa onu kullan yoksa centrion alıp onu kullan, yarın agatus etkinliğinde centrion gemisine Tyrannos tasarımı gelecek onu da kaçırma.
    centrionu nasıl alacağım dersen, 15bin takipçi gerekiyor, onu da BL haritasında invoke keserek elde edebilirsin. invoke kesenler arasında yanlış bilmiyorsam en yüksek vuran 5 kişiye çöp düşüyor. o 5kişiden biri olmak için 8x vuran ABL cephanesi kullanmalısın. onu da birleştirden edinebilirsin
     

Sayfayı Paylaş