Oyun içi kişiselleştirme

Konusu 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' forumundadır ve Z1ND4N[Gazi] tarafından 4 Ekim 2014 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
?

Sizçe olmalımı ? Beğendiniz mi ?

  1. Evet , olmalı beğendim

    oy sayısı 136
    90,1%
  2. Hayır , olmamalı beğenmedim

    oy sayısı 15
    9,9%
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. güzel konu +1
     
    BlackGhost™ bunu beğendi.
  2. görseller için bayağı uğraşmışsın ama olmaması yönünde oy kullandım
     
  3. Size olumsuz oy atma gereğini düşündüren şey nedir ?
     
  4. hoşuma gitmedi bastım eksiyi. sana hesap vermek zorunda mıyım ?
     
  5. :)

    Sakin ol...

    Acaba ne eksik olabilir konuda ya da oyuna aykırı olan ne olabilir diye düşünüyordum.

    Çünkü böyle bir konunun göz zevkimizi olumlu yönde etkileyeceği belli , istemeyen düzenlemez aynı kalır.Ama bir konuya olumsuz verirken verme sebebini yaz.Beğenmedim de bari ya da hiç yorum yazma..İnsanlar yanlış bir yer olduğunu sanıyor.
     
    Son düzenlenen: 30 Haziran 2015
  6. forumda beğenmediğiniz konulara eksi oy verirken neden eksi oy verdiğinizi anlatan bir yorum yazın diye bir kural vardı da ben mi görmedim ya tüh..
     
  7. .-ProzeN-.

    .-ProzeN-. User

    Boş ver muhattap olma bence.
     
  8. Merhaba ,

    Arkadaşlar forumda karşılıklı tartışmayalım. Ayrıca forum kuralları dahilinde herkes olumlu veya olumsuz olarak düşüncesini yazabilir.

    Konuya mesaj herkes mutlaka olumlu mesaj yazacak diye bir kural yok.

    İyi forumlar.
     
    .-ProzeN-. bunu beğendi.
  9. ILYRevenge

    ILYRevenge User

    Takma kafanı,amacı sinirini bozmak uyma :)
     
  10. Adminim sizde yanlış anladınız :(

    Ben olumsuz vermesine değil , verme nedenini yazmadığı için yazdım.

    Yoksa tabi ki herkesin özgür düşüncesi var ama sebebi yazılmayınca konu sahibinde yanlış algılar oluşuyor :(
     
  11. Merhaba ,

    Ben ortaya karışık yazdım yani herkes kendini biliyordur düşüncesindeyim. :)

    İyi forumlar.
     
    .-ProzeN-. ve BlackGhost™ bunu beğendi.
  12. .-ProzeN-.

    .-ProzeN-. User

    Gece gece güzel güldüm buna. :D
     
    BlackGhost™ bunu beğendi.
  13. Merhaba ,

    Haksız mıyım ? Şimdi siz bu foruma bilinciniz dışında mı girip mesaj yazıyorsunuz ? :D :)

    Bu arada gülmek iyidir. :)

    İyi forumlar.
     
    .-ProzeN-. ve BlackGhost™ bunu beğendi.
  14. Gülmek iyidir evet :) günde 15 dakika gülmek yılda 2 kilo kaybettirir.
     
    .-ProzeN-. bunu beğendi.
  15. Merhaba ,

    Demek ki zayıflamak isteyenler boşuna rejim yapıp aç kalıyor. :D :)

    İyi forumlar.
     
    BlackGhost™ bunu beğendi.
  16. .-ProzeN-.

    .-ProzeN-. User

    Zaten 42 kiloyum bir de dünyadan silinip gitmeye niyetim yok.

    Bir daha gülmeyeceğim arkadaşlar. Bu esprilerinizin komik olmadığı anlamına gelmez ama alınmayın. :D
     
    BlackGhost™ bunu beğendi.
  17. Güncel :)
     
  18. Hoşuma gitti bastım artıyı size hesap mı vericem :D
     
    FULLTIME0FFTURKEY bunu beğendi.
  19. +1. benden müthiş tebrik ederim oyunda renklenir;)
    hahah güldürdün :D
     
  20. Bence harika. Süper olmuş yani. Biraz renk gelmesi iyi olur.
    Hem isteyen yapar isteyen yapmaz kimseye zararı veya eksra bir yararı da yok.
    Özellikle şeffaf ekran alttan tıklama olayı benim de aklıma gelmişti o da olursa daha da iyi olur.
    Ekranda açık kalması gereken mini harita vs. gibi şeyler ekranı daraltıyor bu özellik iyi olacaktır.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş