Oyundaki Lag Sorunu.

Konusu 'Genel Konular' forumundadır ve lllecelll tarafından 29 Mart 2020 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Viraaa

    Viraaa User

    turkiyede mahkememi yok:)yani burda acilan dava almanyadami gorulcek onumu demek istiyosun??
     
  2. benım oyun baglanıyorsunuzda kalıyorda halen acaba sizlerde boylemi yoksa sadece bendemı suan boyle oyuna gıremıyorum yaklasık saat 20:00 dan itibaren ? oyundamısınız yazarsanız sevinirim tskler
     
  3. the_flood

    the_flood User

    şu an bağlantı yok...:eek:
    girebilen olduğu da sanmıyorum..:cool:
     
  4. Viraaa

    Viraaa User

    valla ben baglaniyorum
     
  5. the_flood

    the_flood User

    nasıl bağlandığı yazarsan bizde bağlanalım ;)
     
  6. .Hypnos.

    .Hypnos. Guest

    Merhaba,

    Konunuzu açık bir başlıkla birleştirdim ve oyunda genel bir sorun bulunmaktadır sabah resetinden sonra tekrar deneyiniz.

    İyi forumlar.
     
    HoDRiMeyDaNx bunu beğendi.
  7. Viraaa

    Viraaa User

    valla her zamanki gibi normal bi sekilde
     
  8. the_flood

    the_flood User

    onu geç sen...başka nerden bağlandın onu söyle :cool:..server olacak pc ile ben giremiyorum sen nasıl bağlanıyorsun ?;)
     
  9. kardeş bazi harıtalar çalişiyor bazılarıda çalişmıyor hangarlarına bak tek tek inceler hangı harıta acılırsa orda tek kasılırsın
     
  10. tskler gercekten işini layıgıyla su oyunda yapan kişiler sizlerisiniz tum from ekibine sonsuz tskler sağlıcakla kalın hızınız ve bildirimleriniz olsun konuların acıklıgı ve geri bildirim vb. hersey için tskler basarılarınızın devamını dilerim.k.i.b
     
    .Hypnos. bunu beğendi.
  11. .Hypnos.

    .Hypnos. Guest

    Merhaba,

    Rica ederim ve tüm forum arkadaşlarım adına teşekkür ederim bu kadar kötülemenin üstüne sizin bu yorumlarınızı görmek bizi motive ediyor :)

    İyi forumlar.
     
  12. KERASUS

    KERASUS User

    Bugün 2 defa gemim kapıda kaldı oyundan çıktım. 10 dk bekledim oyunun anasayfa hangar bölümünden gemi değiştirdim sonra oyuna girdim gemim kapıdan çıkmıştı bu taktik güzel yeni buldum kapıda saatlerce beklemekten iyidir.
     
  13. Exselans*

    Exselans* User

    oyun surekli baglanti kuruluyor bolumunde kaliyor dun saat 16.00 dan beri boyle simdi yine bakmak istedim ama halen sorun ayni hangardan gemi degistirmeyide denedim ama olmuyor ne yapabilirim yardimci olursaniz sevinirim
     
    Son düzenlenen: 6 Nisan 2020
  14. KERASUS

    KERASUS User

    Ben hangardan gemi değiştirerek kapıdan çıktım başka taktik bilmiyorum ama Google özel sekmede aç ve vpn kullan bu daha iyi olur. VPN kullanmak yasak ama donma kasma yok.
     
  15. merkedem

    merkedem User

    Hafta sonu sadece sabah günlük aldım ve çıktım. Yani gemi haritada sıkışma ihtimali 0. Şimdi yine gireyim günlük alayım diyorum Bağlantı kuruluyor da kalıyor. Hangardan gemi değiştire basıyorum, Hiç bir şey olmuyor. Şu an çalışan sadece 5-2 haritası ama oradan da sıçrama veya harita değiştirme yapılamıyor. Bu durum yaklaşık 6 aydır var. Yapılan bir değişiklik oyunu bu hale getirdi. Diyecek bir şey yok. Söyleceklerimi içime atıyorum. Ona da karışamazsınız. Tamam kardeşim, bırak oyunu diyorsunuz. Anladım. Hadi eyvallah.
     
  16. -İDALI-

    -İDALI- User

    Reset ile birlikte oyuna girebildim ama ne kadar kalabilirim şüpheli :D .
     
  17. Mimesis etkinlikleri yüzünden oyundaki sorunlar bitmiyor getirmeyin artık etkinlik bütün yaşanan sorunlar etkinlik yüzünden bıktık
     
  18. ateistkeci

    ateistkeci User

    Yalnız Bigpoint'e dava açacağınız için Türkiye'de hiçbir şey yapamazsınız çünkü Türkiye'de onların ilgili oldukları bir kurum yok, bir Türkiye şubeleri yok :)
     
  19. Adarel

    Adarel User

    Son zamanlarda görülen bazı örneklerdeki gibi Türkiye'de hizmet verip şubelerinin olmaması vergi kaçırmaya girip sağlam bi şekilde üstüne gidilse oyun Türkiyede engellenebilir :)
     
  20. -el_mundo-

    -el_mundo- User

    Malesef yanlış biliyorsunuz. Bir adet temsili olması şarttır. Vergi levhası olmadan ödeme alamaz. Ödeme alırsa bile bunu sağlayanlar hakkında adli işlem başlatılır. Bir şirketi olduğu için dava açılabilir. Yapılan ödemeler farkındaysanız post cihazı altında sağlanır. Buda finansbank veya diğer bankalardan birine ait kartlarının olduğunu anlayabilirsiniz. ve şirket olarak online ödeme sistemi için Türk bankalarından biriyle anlaşmıştır. Bu bankalar vergi levhasız asla iş yapmazlar. Dolasıyla türkiye'de bir şirketleri mevcuttur. Ek olarak yabancı bir global bankayla anlaştıysa türkiyeden sadece ödeme kabul edemez. Bu yasaktır. Türkiye banka yasalarınca bir kurum türkiyede bir ürün satacaksa şirket ve vergi şart koşulmuştur.
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş