Razer Etkinliği Ödülleri Nasıl Alınır ? [Rehber Konu]

Konusu 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' forumundadır ve Drowhake tarafından 8 May 2014 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Drowhake

    Drowhake User

    @Tony_Gatlif Dostum biraz mantıklı davran.Allah aşkına program yüklenmiyorsa ben ne yapabilirim !

    @real , Cengizhan sorun sizde indirdikten sonra belirlediğiniz razer ID yi ve şifre olarakta 5.adımdaki şifreyi yazıyorsunuz
     
  2. birde bedava hangar vereydi de koyaydık o nostoromuyo oraya :D
     
  3. razer kodunu aldım fakat nasıl kullanıcağımı bilmiyorum biri yardım edebilirmi ?
     
  4. Drowhake

    Drowhake User

    Şahsen başka bir hangarım olsa nostramo koymazdım :3

    Darkorbit sayfasından Uridium -> Kuponlar kısmına yazarak kullanabilirsiniz.
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 10 May 2014
  5. thanatos99

    thanatos99 User

    bu razer ne işe yarıyor ve linki ne ayrıca bir ücret uygulanıyor mu cevabınız için şimdiden teşekkür ederim
     
  6. Drowhake

    Drowhake User

    Razer bir oyun ekipmanı markası , ödüller belirtildiği gibi ve bir ücret yok tamamen ücretsiz.
     
  7. SLayer_81

    SLayer_81 User

    abi ben sana darkorbit id şifre versem allah rızası için bana da aalırmısın denedim olmadı lütfen yapamadım
     
    74ИФКЕШТДШ74 bunu beğendi.
  8. -louthy-

    -louthy- User

    haberleşme kimliğine ne yazıcam ?
     
  9. SLayer_81

    SLayer_81 User

    abi bana hediyeyi alırmısın hayır sa hayır de bekleyeceğim lütfen
     
  10. Drowhake

    Drowhake User

    Maalesef 1 bilgisayardan program olduğu için 1 kez gerçekleştirilebiliyor.
     
  11. Merhaba ,

    ÖNEMLİ UYARI : Hesap bilgilerinizi kimseyle paylaşmayınız. Sonra bir sorun olduğunda pişman olsanızda geri dönüşü olmayabilir.

    İyi forumlar.
     
    Drowhake bunu beğendi.
  12. KELKİTLİ

    KELKİTLİ User

    Arkadaş bunun neresini yapamıyorsunuz ya girin adminin verdigi linke altta program var onu indirin sonra programı kurmadan siteden sizi kayt yerine yönlendirecek ordan e-mail adresinizi yazın kayıdı tamamlayın kaydınızı tamalayınca siteyle o anlık işiniz bitiyor...


    Sonra indirdiginiz programı kurun sitede kayıt oldugunuz email adresi ve şifrenizi programda girin program açılacaktır. Sonra programı hiç ellemeden Adminin konuda anlattıgı linke tekrar tıklayıp sag taraftan email adresiniz ve şifrenizle giriş yapın anında kodu veriyor...
     
    ÇØЯUMŁU bunu beğendi.
  13. arkadaşlar en son aşamadaki submit tuşu çalışmıyor yardımcı olurmusunuz
     

  14. bu kadar yazmış ama korkmayın yaklaşık 5 dakikanızı alıyor bunların hepsi :)
     
  15. KELKİTLİ

    KELKİTLİ User


    Aynen en fazla 5 dk sürer :D
     
  16. Cillos™

    Cillos™ User

    link yasak zaten bir yetkilide yazmıs imzanın yanına
     
  17. Drowhake

    Drowhake User

    Hayır onu ben yazdım . İsteyen olursa forumdan araştırsın diye.
     
  18. Bnm İndirmede Sorun Yaşıyorm (İnstallation cannot continue because you are not connected to the internet) :(
     
  19. Drowhake

    Drowhake User

    Hızlı ve öfkeli acaba windows türünüz ne ? (XP , Vista , 7 ,8)
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş