Öneri SHİP FUSİON daha güçlü gemiler, daha iyi PVP (s-c eklendi) hadi 2000

Konusu 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' forumundadır ve ShadowTheHedgehog tarafından 12 Mart 2014 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
?

sizce olmalımı?

  1. evet, harika bir fikir

    oy sayısı 72
    47,1%
  2. evet ancak değiştirilmesi olan şeyler var (önerilen)

    oy sayısı 26
    17,0%
  3. hayır ben sıradan bir insanım

    oy sayısı 55
    35,9%
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. saçmaaa :)) kusura bakmayınn ne la o öyle şekiiler acayip acayip :)) bööö
     
    Drowhake bunu beğendi.
  2. tama özürdilerim ama tam onu diyecektim şarjım bitti sadece beyenmedim de geç tekrer tekrer konuşmayalım tamam tatsızlık çıkmsın yeter ..... iyi forumlar
     
  3. beyler alayınız olumsuz oy atın bu arkadaşımız olumsuz yorumları kaldıramıyor ozaman neden oylama açtın güzel kardeşim? :)
     
  4. çok çok çalışılmalı ustunde ama kutudan tasarım çıkaranlar ne olcak ?
     
  5. Gereksiz tabiatın dengesiyle oynamayın :D
     
  6. mamba-vino

    mamba-vino User

    Hayal gücün bayağı geniş :D +1
     
  7. Çekimserim .. Olsa güzel olur ama olmazsa da olur yani . :D
    Ama +1 diyeceğim .
     
  8. mamba-vino

    mamba-vino User

    Bi de voltranı oluşturalım istersen :D:D:D
     
  9. olumsuz dengeler bozulur
     
  10. dosbağa

    dosbağa User

    konu geliştirilmeli mesela ageisti goliatı ve citadeli birleştirilse ve ageist özelliği citadel özelliği aynı anda kullanılsa urisi hepsinin birleşimi olasa veya sadece 1 yeteneğini kullanabilsek ve fiyatı hepsinin ortalaması olsa
     
  11.  
  12. Cillos™

    Cillos™ User

    sadece gemi görünüşü için özel günlerde tasarımlara 100k uri basanları enayi durumuna düşürmek olur bu -1
     
  13. saol desteğiniz için
     
  14. llTheKara

    llTheKara User

    Butun yazdiklarini lolden almissin ozelliklede gemi yetenekleri kismindakini bu darkorbit her oyundan bir parca alinamaz oyun kendine has olmali.
     
  15. Tıpkı şuanda Bigpoint'in diğer bir oyununda olduğu gibi bir sistem düşünmüşsünüz.Oyunun adını veremiyorum, sanırım yasak, ama çoğu kişi tahmin eder.Orada da gemileri değil de gemilerin yeteneklerine ait taşları birleştirebiliyorsunuz.Sistem güzel ama karışıklık olabilir diye düşünüyorum.Biraz düzenleme yapılabilir.Oyum olumlu. +1
     
  16. __VERYON

    __VERYON User

    zaten ucus duzenı ve tasarımlar senın yukarıda anlatmaya calısdıgın seyleri dolaylı yoldan vermekde. emegine saygı duymak gerek bu kadar ugrasmıısın eline saglık bunların yanına su gelebilirdi teknolojide gelişdirme yapılabilir 16 seviye goliat gibi :)
     
  17. valla çok eski bi konu ama doğruyu söylemek gerekirse o gemi özelliklerinden sonra ****** e başladım sadece orası ******den alma ama değişe bilir dedim
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 12 Ocak 2015
  18. Suistimal edilebilir oyun dengesi bozulur -1
     
  19. bütün yorumlara açığız
     
  20. fikir berbat oy secenekleri aşağılayıcı..hayır demek diyeni sıradan bir insanmı yapıyor..secici olunuz..
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş