Geri bildirim Spartan Diroit Geri Bildirim

Konusu 'Tartışma / Görüşler' forumundadır ve -ThyPhon- tarafından 23 May 2017 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
  1. YuNuS56

    YuNuS56 User

    Hercules tasarımını fulleyeli 1 ay oluyor yeniden başka tasarım fullemem gerekcek ve şöyle bir sıkıntı var bu yeni tasarımlar herculesin yerini tutmaz havoc yerine bunları takarız hercules yerine yeniden hercules fulleriz anlıcanız uzadıkça uzadı.
     
  2. Bu tasarıma berbat demiştim fakat Aegis için iyi olabilir belkide...

    Şu tartarus ve pusatlara çok yarayacak bu...
     
  3. Hemde ne yarayacak, herkül havoc dönemi bitti
     
  4. Böyle bir droit bu kadar ucuza verilir mi, en azından her kronos için bir tarif ve bir spartan verilseydi , şöyle 10 kronosa hepsi fullenseydi daha iyi olacaktı.

    Nedenini yazmayı unutmuşum. Daha ilk günden 1 kronos yapıp 1 dakikada full yapanların bol bol videoları var.
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 28 May 2017
  5. Bence gerek yok nede olsa admlar 200k atıyor bu gelirse 300k olur enaz saden oyunda zorluk çekıyoz bıde ıyıce zorlaştırıyonuz.
     
  6. RAMMFİRE

    RAMMFİRE User

    Merhaba ;

    İlk başta sevinmiştim artık konfi olayı ortadan kalktı diye özellikle 1. Konfi Havoc 2. Konfi Hercules yaptığımızda DP Bonusundan yararlanamıyorduk. Baştan tamir ediyordu. Savaş esnasında zaten imkansız bu. Ama baktığımızda Hercules yanılmıyorsam %15 Kalkan %20 DP Veriyor. Ama bu droit tasarımlarına baktığımızda %10 Kalkan %15 DP Bonusu veriyor. Havoc yerine bunu kullanabiliriz. Ama Maalesef Hercules yine lazım olacak. 1. Konfi Havoc yerine Bunlar, 2. Konfi Hercules.
     
  7. bölünme kristali istemesi saçma oglu saçma resmen kapı yapanlara yönelik bişey neden bölünme acaba sıralama oyuncuları alır biz bakarız gereksiz bi tasarım ne gerek vardı bunu çıkarmaya oyun sorunları doluyken
     
  8. bunu düşünmeden yapmışlar işte ve bölünme kristalini bi kapı 3-5 tane verirken 225 bölünme istemesi aşırı saçma...paralı oyuncularıda geçtim kimse bunlar için bi ton para yatırmaz kısa sürede, tamamen botculara özel yapılmıs diyebilirim...
    ayrıca geçen günlerde konusalım sep kredi ve gg bugunu yapanlarında çok kısa sürede spartanlarla haritalarda boy göstereceğine eminim
     

  9. Aslına bakarsan bunun bu kadar zor olmasının sebebi bu seprom bugçuları ellerinde ki sepromu bitirme amaçlı.

    Bugları kapatıp sepromlarını sıfılamayı bitirtmeye uğraşıyorlar.
     
  10. dostum bu spartan geldiğinde kimse bug demiyodu bile. spartan çıktı aradan kaç gün geçti sep bugu çıktı ortaya... hiç alakası yok yani sep ile hem öyle olsa yeni gemiler içinde byle kazık bişey çıkarmazlardı... baksana ne oil bulabiliyoruz ne de bölünme
     
  11. 700 milyon seprom nasıl biter söyler misin bana? ayrıca eğer ki spartandan önce seprom bug olmuş olsaydı, spartan sadece seprom bugu yapanlara göre mi düzenlenmiş olurdu? yani seprom bug yapmayanları düşünmezler miydi? bakış açını değiştirmeni öneririm
    yapılması gereken sepromların silinmesi.
    ha ben çok mu umursuyorum, hayır.
    umursuyor olsam ya da diğer bir deyişle oyunu oynuyor olsam(bu arada sosyal medyadaki videolardan ytb vs seprom bugu gördüm) ve gördüğüm gibi de gemime yapardım ama gemiye girdiğim yok ezik bi gemim kaldı bunu da elden çıkarcam birine vercem bırakcam komple

    seprom yapmak ya da yapmamak olayını taktığım yok sadece oyunun çivisinin çıktığını söylemeye çalışıyorum seprom verilecekse eşit bir şekilde ya her oyuncuya verirsin ya da komple yapanlardan siler 1 gün 1 hafta 1 ay neyse işte banlarsın
    yapılması gereken budur ama ne diğer gemilere seprom veriyorlar ne de yapanları banlıyorlar 100 tane bug çıkıyor iki bug banlıyorlar sistemi böyle yürütüyorlar
     
    Mineral9999 bunu beğendi.

  12. Yeni karantina bölgesi neden zor ?

    Neden artık bütün kutuları ve hammadeleri yaratıklardan düşürmeye başladılar ?

    Yakında skylab kaldırılacak bunun için adamlar sepromlarını bitirecekler eninde sonunda.

    Bana bann demeyin ben çok uğraştım bunun için ama ipleyen yok.
     
    Mineral9999 bunu beğendi.
  13. kardeşim isterlerse kristallon lordakium birleşimi yeni yaratık getirsinler yenilikler kimsenin umurunda değil

    bana söyler misin kaç kişi yeni lf4leri yeni kapıları yaptı karantina falan?
    bir elin parmaklarını geçmez

    oyuna bir yenilik getiriliyorsa online olan oyuncuların %80'i o yeniliklerle takılmalıdır
    ama sana lf4 ve spartan için yüzde kaç kişi uğraşıyor söyleyeyim %10.
    bu etkinlik amacına ulaştı mı dersin?

    işte bu nedendir ki oyun batıyor yaratık getiriyor pembiş pembiş yaratıkların verdiği urinin alayı rüküş
    hani olur ya birileri çok süslenip püslenir ama öyle bir hale gelir ki aslında değeri 3 kuruş etmez giydiği
    işte bu yaratıkları da öyle süsleyip önümüze koydular

    zaten etkinliklere baksan göz kanatır 3 senede yeni lf4 tamamlama süresi,

    işte ne bileyim 1 spartan için 225 kristal 1 hercules 1 havoc 1 kronos şartları

    allah aşkına kim yapar bunları dur dur o verdiğim oran çokmuş
    yeni etkinlikleri online oyuncuların %5i bile yapıyorsa öpüp başlarına koysunlar


    bu arada kardeşim gir ytb bak 3-5 kişi dışında 700 milyondan aşağı yapan yok
    700 milyonu tahayyül edebiliyor musun

    bu yapacağım işlem kimsenin umurunda değil ama yazayım yine de

    sana şöyle açıklayayım


    1 günde 13 saatten(imkansız bu kadar oynanması ama max bu kadar oynayan var diyelim günde)
    x2-x3 mermi sıkılsa
    günde maximum 800 bin mermi gider
    1 gün=800k
    30 gün=24 milyon seprom
    700 milyon/24 milyon= 29 ay eder sepromun bitmesi

    29 ay 2.5 yıl demektir
    2.5 yıl boyunca her allahın günü 13 saat oyunda yaratığa sıkarak biteremeyecekleri seprom yaptılar

    ama senin derdin adamlar yaratık kapı getiriyor sepromları bitsin diye falan fişman

    olaya dar açıdan bakıyorsun ne yaparlarsa yapsınlar seprom yapmış da olsaydım yine oynamazdım
    sen karantina veya diğer etkinliklerde ne kadar takıldın da

    diğer oyuncuların(büyük kısmının)
    bu etkinlikleri önemsediğini düşünüyorsun
    700 milyon seprom yapan adam koşa koşa etkinlik mi yapacak sandın en fazla 3-5 kapı yapar rütbe istiyorsa

    istemiyorsa
    savaşmak için artık seprom sıkıntısı çekmez
    ya neyse kardeş oynamıyorum sen de oynamıyorsun galiba
    o yüzden başka oyunlar oyna daha zevkli ben darkorbit saçmalıklarından ve stresinden kurtuldum

    etkinlikler leş
    jpa eurolar beleş
    ceza sistemi kelek
    rsb, sepromcular talancı
    geliştirmeciler yalancı
     
    Son düzenlenen: 31 May 2017
  14. Spartan s.s.s de yazılan İstatistikler ile (Hasar%10Kalkan Bonusu%10HP Bonusu%15) oyunda montajda görünen istatistikler aynı değil.
    %10 kalkan ve %5 hp yazıyor montajda
     
  15. Biri bana acil yardım edebilirmi cheat banı yedim 2 saat 5 saat geçmesine rağmen hala bi şey olmadı :(
     
  16. yilmaz781

    yilmaz781 User

    adminim şu birleştirme parçasını kronos değilde başka bir kapı verse mesela hades yada kuiper gibi kronosu açana kadar bir ay geçiyor yeni başlayanlar için çok zor ve de gerek işden dolayı gerekse okuldan dolayı sık giremeyen oyuncular için çok uzun bir süre.
     
  17. JUPlTER

    JUPlTER Guest

    Merhaba,

    10 adet olduğunda o hasar puanını verecektir ,10 adet olarak mı denediniz,öyle ise sorun vardır ,bakalım.


    Lütfen supporta yazınız chat banlarına müdahele edemiyoruz.

    Yeni başlayan bir oyuncunun zaten havoc herkülü olmaz bu sebeple zaten en başından kasılmaya güçlenmeye ihtiyacı var.

    Keyifli forumlar.
     
  18. Darkorbiti batmaya yaklaştıran bir hamle daha tebrikler başarılarınızın devamını bekler iyi günler dilerim.
     

  19. Sazan avi iste bildigi.n sazan avi yapiliyor.

    Bunu neden mi dedim bir kac kisi yapacak sonra herkes heves edecek havoc ve herkulde oldugu gibi.

    Her yenilik geldiginde yaratiklar dahada zorlasacak malzemelerin ucurumu artacak.

    Adamlar bugcularin hilecilerin hincini herkesten cikartiyor.

    Zamaninda onlem almadilar oyunculari takmadilar simdi batiyorlar.

    Bir elin parmaklarini gecmez diyorsunda ilerde gececek millet bugla yapacak hileyle yapacak olan yine benim gibi duzgun oynayanlara olacak...


    Sunuda belirteyim o gemilerde tek kisiler oynamiyor adamlar vardiyali oynuyor yani gemileri 24 saat kapi yapiyor.

    Sen dusun.
     
  20. baba

    baba User

    havoc yerine kullanılabilir gibiler , tabi alıp denemeden bilinmez . bu arada kristal yapmak isteyen arkadaşlar hafta içi uri kasıp pazarları hades yaparsa çok hızlı kristalleri tamamlayabilirler , kapı başı 25-30 arasında değişiyor verdiği kristal
     

Sayfayı Paylaş