Öneri test server TR5 METAL-ANDA

Konusu 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' forumundadır ve TR5-METAL-FIRTINA tarafından 1 Ekim 2016 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
?

test server haftada bır gun boyunca acık kalsa ?

  1. evet

    oy sayısı 212
    78,2%
  2. hayır

    oy sayısı 59
    21,8%
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. bende dıyorum bu anda nerelerde dusman klan olsanızda ıyı dusunmusunuz bızdende cok bırakan var oyunu bızde desteklıyelım.---
     
  2. pusat99xx

    pusat99xx User

    bi admin bakabilirmi acaba bu konu ıletılmelı bence dedıgı gıbı anda klanı helal olsun cok guzel dusunuz durumu olanm var olmayan var. cvplarsa bır admın sevınırım
     
    anakin5555 bunu beğendi.
  3. lostvenn

    lostvenn User

    dessteklıyorumm
     
  4. aynen cok ıyı olur
     
  5. bencede cok ıyı olur
     
  6. aynen ful acık kalmalı bencede
     
  7. katılıyorum olmaı bencede
     
  8. haklılar helall sıze
     
  9. bencede acık kalmalı
     
  10. aynen katlıyom bende
     
  11. kulahga coook hos gelıor
     
  12. efsanw22

    efsanw22 User

    olmalı bencede dedıgınız gıbı
     
  13. bencede desteklenmelı bu konu
     
  14. efsanw22

    efsanw22 User

    aynen gecırılmelı gereken bır konu bu
     
  15. katılıyorum
     
  16. gahahahahahsh spamlara bak hele xD çok zekisin! kimsenin aklına gelmezdi!
     
    GREED bunu beğendi.
  17. GREED

    GREED User

    Hiç elit üye göremedim zaten :) hep forum öğrencisi fln filan herhal de 0 dan açıp sürekli spamlıyorsun ;)
     
    ÈrroR_™, JUPlTER ve TheDarkMen_2 bunu beğendi.
  18. :D

    capraz sunucuda bı gelmedı ama ya
     
    Moderatör tarafından en son değiştirilen: 3 Kasım 2016
  19. q[-Maxy-]p

    q[-Maxy-]p User

    spamcı hesapların hepsinden de "i" harfi yerine "ı" kullanılmış :D
     
    anakin5555 bunu beğendi.
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş