Öneri Yeni Galaksi kapısı- Centaur

Konusu 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' forumundadır ve kQzmik tarafından 21 Ocak 2017 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
?

Olmalımı

  1. Evet güzel fikir

    oy sayısı 6
    50,0%
  2. Kararsızım

    oy sayısı 2
    16,7%
  3. Hayır Gereksiz

    oy sayısı 4
    33,3%
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. kQzmik

    kQzmik User

    Evet arkadaşlar bildiniz üzere kronos denilen bir kapı var ve kapıdan G-Saturn düşebiliyor buna benzer fakat bu kapıdan daha kolay yeni bir kapı gelmeli ve oda Centaur birde goliath ın G-Centaur tasarımı var onu sadece etkinlikden elde edebiliyoruz ve %10 dp veriyor yani saturn ün bi düşük versiyonu.Fakat bu kapı sayesinde %50 ihtimalle düşebilir bence böyle bir kapı gelmeli.

    Kapı için gerekenler :
    1 Alpha
    1 Beta
    1 Gamma


    Kapının içindeki NPC ler:

    NOT: Npc ler kronosa göre yarı yarıya gelmekdedir.

    1.Bölüm=15 Yamato 5 Phoenix

    2.Bölüm=15 Liberator 10 Defcom

    3.Bölüm=15 Piranha 10 Nostromo

    4.Bölüm=15 Bigboy

    5.Bölüm=7 Vengeance 4 Goliath

    6.Bölüm=10 Leonov

    7.Bölüm=3 Venom 3 Sentinel 3 Spectrum 3 Diminisher 3 Solace

    8.Bölüm=10 V-Revenge 7 G-Enforcer

    9.Bölüm=9 V-Lightning 6 V-Avenger

    10.Bölüm=6 G-Bastion 3 G-Enforcer

    11.Bölüm=5 Spearhead 3 Cidatel 4 Ageis 5 Goliath

    12.Son Bölüm=4 G-Crimson 4 G-Jade 4 G-Sapphire

    Bütün Bölümlerin NPC lerinden kazancınız:
    4.256.200 credist
    9.500 uridium
    41.000 şeref
    3.900.000 tecrübe puanı

    KAPININ ÖDÜLLERİ:
    12.500 uridium
    12.500 x4 lazer
    225.000 şeref
    6.000.000 tecrübe puanı
    7 günlük dosya
    5 yeşil ganimet anahtarı
    125 galaksi kapısı enerjisi
    250 UBR-100
    250 RSB-75
    VEDE %50 İHTİMALLE GOLİATH-CENTAUR

    bunları 1 saatte uğraşarak yazdım umarım bi yorumunuzu eksik etmessiniz:)
     
    Son düzenlenen: 22 Ocak 2017
    anakin5555 bunu beğendi.

  2. Olabilir :) birde şunları ekleyebilir misin ?

    DMG-BO2
    SHD-BO2
    CD-BO2 10 saatlik kazanma ihtimali %25 bunlarıda koyarsan süper olur bence :)

    +1


    Anket açmayı unutmuşsunuz bu arada.
     
    kQzmik ve anakin5555 bunu beğendi.
  3. kapıın nasıl açılcagı ile ilgili bilgi verirsen
     
    kQzmik bunu beğendi.
  4. kQzmik

    kQzmik User

    acemiyimde ayarlıyorum bi kaç hata yapmışım :)
     
  5. GREED

    GREED User

    Olsun bakalım +1
     
    kQzmik bunu beğendi.
  6. kapı için gerkenlere kardeşim yaz sen 4 hades diye :)
    misal 8 hades yaptım 8/4 olsun direk 4 olunca durmasın
    diger kapıalrı sil oyncuların %75 hades yapıor
     
  7. kQzmik

    kQzmik User

    iyi hadi bakalım
     
  8. Gerek Yok Centaur Montajda Var. Ayrıca Hem Gama Hem Hades Yapılcak Açılması İçin. Bu Kapı Uri İçin Falan Yapılmaz da. Kusura Bakma Oyum -1
     
  9. Merhaba ,

    Forum imza kısmınıdaki Link'i kaldırmanız gerekiyor. Bölüm adı ve Konu adı gibi şeyler olabilir fakat imza kısmında link paylaşımı yasaktır.

    İyi forumlar.
     
  10. kQzmik

    kQzmik User

    hoş olmazmı yenilikler iyidir ;)
     
  11. olumsuz oy verenleri anlamıyorum açıkçası bence fikir güzel geliştirip bize sunabilirler
     
    kQzmik bunu beğendi.
  12. anakin5555

    anakin5555 User

    Harika fikir :) +1
     
    kQzmik bunu beğendi.
  13. sadece 4 hades yap kardeş gamayı felan sil yoksa herkes olumsuz bakar :)
     
  14. İyi fikirde zaten 100 bin uriye satılıyor ve birleştiricide yapılıyor ?
     
  15. kQzmik

    kQzmik User

    yapması kolay zaten herkes biyerden sonra alpha beta gamma yapıyor hem onları yapıyosun hemde ödül olarak bu kapı geliyor 120 k uri cepte bide satışda elde edemessin etkinlikden birde birleştirmeden birleştirmedede 120 k uri ile 100 k değil
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş