Merhaba De Katıl Muhabbete

Discussion in 'Konuşmacı köşesi' started by -ThyPhon-, Mar 27, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
  1. hayaligenc

    hayaligenc User

    ahahaha :D
     
  2. ateistkeci

    ateistkeci User

    Birde aynı şirketiz adminim üzdün ya :( ben senin için 5-3'ten çıkıp 2-bl oradan 4-4 gittim senin yaptığına bak
     
  3. hayaligenc

    hayaligenc User

    kesin bana sıkmışsınızdır, sıkmadan sıkmam ben ^^
     
  4. Adminim beraber vakit geçirmeye ve 1 bl ye gelmenizr inşallah17 saat 15 dakika umarim beniii kirmazsiniz :(
    Yok ya beni kırmazsınız 1 bl ye de gelirsiniz inşallah :)
     
  5. ateistkeci

    ateistkeci User

    O konuyu dağıtmamak için buraya yazayım :D insan baştan haber verir veya söyler ck ck ck
     
  6. CAGRO

    CAGRO User

    chat banlı ya 4 gün sonra açılıyor :D
     
  7. ateistkeci

    ateistkeci User

    Sen mi patladın az önce :D eic değilse yardım edem kim sıktıysa :)))
     
  8. CAGRO

    CAGRO User

    ya birisi var 1 aydır bana ve arkadaşlarıma sürekli sıkıyor o geldi yine :D
     
  9. Luminous

    Luminous Guest

    burası unutulmuş gibi
     
    _Zeronix_ likes this.
  10. _Zeronix_

    _Zeronix_ Guest

    Karanlıklar olmadan aydınlığın anlamı olmaz modum,azıcık sessizlik olması iyidir.Ne tesadüftür ki siz geldiniz ışığımız olarak :D
     
    Luminous likes this.
  11. Luminous

    Luminous Guest

    :D tamam sessizlik iyi de, Çarşamba gününndeeeeen cumartesi gününe :D biraz fazla sessiz kalmış gibi :D
     
    _Zeronix_ likes this.
  12. Titan.

    Titan. Guest

    Matematik problemi çözemiyorum beni aydınlatacak var mı :p
     
    Luminous likes this.
  13. ateistkeci

    ateistkeci User

    Boş kağıt veriyorum matematikte yolla gelsin :)
     
    Luminous likes this.
  14. _Zeronix_

    _Zeronix_ Guest

    Liseyi 88.48 ortalamayla bitirdim modum sorulara açığım,ayrıca matematik öğretmeni arkadaşlarım da var, o iş bende rahat olun :D
     
    Luminous likes this.
  15. ateistkeci

    ateistkeci User

    88.48 ne moralim bozuldu :(
     
    _Zeronix_ and Luminous like this.
  16. Luminous

    Luminous Guest

    alanım İngilizce olsa da matematikte de yeterince iyiyim sor gelsin :p
     
    _Zeronix_ likes this.
  17. Titan.

    Titan. Guest

    Evet arkadaşlar soruyu aşağıda paylaştım ciddi anlamda yapabilirseniz sizi kutlamak isterim <3 :D sonuçta size 2+2 soracağımı düşünmediniz herhalde :D @_Zeronix_ en çok senden ümitliyim baya iyi bitirmişsin.

    [​IMG]
     
  18. _Zeronix_

    _Zeronix_ Guest

    Titan modum bunlar mühendislik soruları,yanılmıyorsam mukavemet dersinden, maalesef bunun eğitimini almadım :D
     
  19. ateistkeci

    ateistkeci User

    Bu ne :(
     
  20. Beynimin yanmasına ramak kaldı haa (shock)