Zaman Aşımı Konuları S1

Konusu 'Bunun Dışındakilerin Arşivi' forumundadır ve thelord3858 tarafından 8 Ocak 2019 başlatılmıştır.

Değerli forum kullanıcıları,

Bu forumda aktif olabilmen için öncelikle oyun hesabına giriş yapman gerek, aksi taktirde foruma ulaşamassın. Eğer oyun hesabın yok ise, lütfen kendine yeni bir hesap aç. „Oyun için tıkla“
?

Katılıyor musunuz ?

  1. EVET

    oy sayısı 8
    88,9%
  2. HAYIR

    oy sayısı 1
    11,1%
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Bu npcler hakkında neden bilgi yok ?
     
  2. var dostum az ara black light falan yaz var bi yerlerde biliyorum az once baktım cunku
     
  3. .Paradoks.

    .Paradoks. Guest

    Merhaba,

    Blacklight gözcüleri hakkında resmi bir bilgi paylaşılmamıştır, oyundaki kişisel deneyimlerimizden ve oyuncularımızın geri dönüşlerinden toplayabildiğimiz bilgiler ile aşağıdaki tabloyu oluşturabildik. Unutmayın ki, tabloda belli eksiklikler veya hatalar olabilir .
    NPC İsmiUridium ÖdülüÖzel ÖdülÇıktığı Harita(lar)
    Urge IV5,000 Uridium35 I-Oil, 150 Tetrathrin, 80 Kyhalon
    x-6, 5-2
    Attitude XIII5,000 Uridium3,000 Seprom
    X-7, 5-3
    Capital I
    50,000 Uridium-
    X-8
    Regard CXI
    5,000 Uridium35 I-Oil
    x-6, 5-2
    Observe X5,000 Uridium3,000 Seprom
    x-7, 5-3
    Find VII
    50,000 Uridium-
    x-8
    İyi forumlar.
     
    ___*ENES*___ ve Manitu bunu beğendi.
  4. Paradoks modum tr3 serverinde bu yaratıklar çıktıgında sadece bl haritasında iken bildirim geliyo normal haritada gelmiyor tr4 sunucusunda bütün maplerde bildirim geliyo bunu raporlayında düzeltsinler
     
  5. Peki ne zaman çıktıkları hakkında bilgi var mı modum ? Yani gün veya saat aralığı olarak ?
     
  6. Manitu

    Manitu Guest

    Merhaba,
    Geri bildiriminiz için teşekkür ederim, sizden ricam bir de buraya yazabilir misiniz ? Aynı sunucuda farklı kişilerden aynı problemi yaşayıp yaşamadığı da önemlidir.
    Kişisel tecrübeme göre öğlenden sonra 14:00-15:00 de başlıyor fakat ne kadar sürede harita değişiyor bilmiyorum maalesef.

    İyi forumlar.
     
  7. bazen tr1,tr5 te de oluyor kapıdayken yada bl harıtasındayken bildirim geliyor sadece
     
  8. oben

    oben User

    bu yaratıklar dönüşümlü olarak x6 x7 x8 5-2 5-3 haritalarında çıkıyor.x8 haritalarında kapital ve urge ıv dönüşümlü olarak çıkıyor tp şp kredi uri miktarları aynı 10 milyon tp 104 bin şp 4 milyon kredi.x6 ve 5-2 haritasında çıktıklarında Indoctrine-Oil (35) Kyhalon (80) Tetrathrin (150) tp şp aynı kredi 2 milyon uri 5000 x7 haritalarında çıktıklarında tp şp uri kredi x6 ile aynı olup çöp düşürmekte ve çöpten 3000 seprom vermektedir..kapital doğrudan rütbe 550 urge ıv ise doğrudan rütbeyi 1100 olarak vermektedir.. çıkma saatleri belirsiz..
     
    Manitu bunu beğendi.
  9. Manitu

    Manitu Guest

    Merhaba,

    Konuya olan ilginiz için teşekkür ederim.

    İyi forumlar.
     
  10. az once kestim seprom dusmedi gemiden
     
  11. oben

    oben User

    yaratığın çöpünü alman lazım..
     
  12. :( çöpler kapalı oynayan tek ben değilim demi bunu en az 5 kere falan kesmıstım :D 15 k seprom çöpe gitti yani, bu arada çöp mu yoksa invoke gibi kutu mu bırakıyor acaba gerçi invoke kutusu görmedm
     
  13. oben

    oben User

    normal bildiğin yaratık çöpü yukarıdada belirttim çöp bırakan harita x7 ve 5-3 diğer haritalar çöp bırakmıyor oili felan direkt veriyor..çöplerin kapalı olması sorun değil petiniz kapalı olsada toplar..bende daha şimdi kestim..
    -8 EIC haritasında bir \\ Find VII // ortaya çıktı. Haydi hızlı davran! Onu imha etmelisin!

    10.000.000 Tecrübe Puanı kazandın.
    Sana 104.000 Şeref Puanı eklendi.
    4.000.000 Credits kazandın.
    50.000 Uridium kazandın.
    Tekillik yeteneği sonlandırıldı.
     
  14. BETERBÖCEK

    BETERBÖCEK Guest

    Merhabalar,

    Çöp düşürmektedirler.

    İyi forumlar dilerim...
     
  15. aynen diğerlerinden kestim hep bu find denk gelmedi onuda denk getirsem guzel olcak
     
  16. find 7 ye hiç rastlamadım ne zaman çıkıyor ?
     
  17. bilmiyom oyun oynarken bildiirm geldiği gibi ucuyom bazen yetişiyom bazen kacırıyorum ancak sunu dikkat ettim eski mapta bildiirm gelmiyor ve eski pvpde
     
  18. BETERBÖCEK

    BETERBÖCEK Guest

    Merhabalar,

    Bu NPC'lerin belli bir çıkma saatleri yoktur, sistem rastlantısal bir algoritma ile atama işlemini yapıyor. Onun için sizlere takip etmekten başka bir şey diyemiyoruz.

    İyi forumlar dilerim...
     
  19. eski map derken ne demek istedin ?
     
  20. uzayl80

    uzayl80 User

    harita demek istedi sanırım
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş